logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Termometr Wi-Fi z ESP8266 i DS18B20 - alternatywne podejście programistyczne

kantacki 15 Sie 2024 18:31 2370 21
REKLAMA
  • #1 21192183
    kantacki
    Poziom 10  
    Cześć,

Jestem programistą i napisałem program do obsługi cyfrowego termometru DS18B20 na ESP8266.
    Więcej szczegółów tutaj:
    https://kalamlacki.eu/esp8266_termo.php

Pozdrawiam,
    Łukasz
  • REKLAMA
  • #2 21192338
    inot
    Poziom 38  
    Ocena: 798
    To nic nowego. Takich programów istnieje mnóstwo.
  • REKLAMA
  • #3 21192380
    kantacki
    Poziom 10  
    >>21192338
    A co masz w sieci gdzieś program, który robi dokładnie to samo?
  • REKLAMA
  • #4 21192411
    robig
    Poziom 23  
    Ocena: 139
    Całe mnóstwo tego, od tutoriali know how po GitHuby, itd.
    Kolega się chyba z drzemki obudził po paru latach :)
  • #5 21192415
    inot
    Poziom 38  
    Ocena: 798
    Może nie całkowicie to samo, ale chodzi o zastosowanie tych samych elementów.
    Przykłady: Link,Link.
  • REKLAMA
  • #6 21192502
    xury
    Specjalista automatyka domowa
    Ocena: 1488
    W zasadzie pochwała się należy. Kilka uwag:
    Pierwsza i najważniejsza - rezygnacja ze stylu Arduino IDE na rzecz platformio. Spróbuj a zapomnisz o mega niewygodnym IDE Arduino i braku Intelisense.
    Co z kolei za tym idzie rozbicie na pliki cpp i h by nie "śmiecić" w jednym ino. Uwierz mi przyda się na później kiedy zaczniesz doceniać klasy
    Gdy to przebrniesz okaże się że pisanie dodawanie nowych funkcji to jest chwila nawet kiedy zupełnie zapomniesz kod po jakimś czasie. Piszę to bo sam to przechodziłem i uwierz lepiej nabierać dobrych nawyków od samego początku. Potem trudniej się oderwać.