logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór routera mobilnego 5G do grania w CS2 w trasie - zawodowy kierowca, gracz.

piotrsobczak2 26 Mar 2025 14:08 1158 20
REKLAMA
  • #1 21496102
    piotrsobczak2
    Poziom 2  
    Cześć,

Szukam routera mobilnego 5G, który będzie nadawał się do grania w CS2 w trasie. Jestem kierowcą ciężarówki i często podróżuję po Polsce, Niemczech i Czechach, więc zależy mi na stabilnym połączeniu, niskim pingu i jak najlepszym wykorzystaniu sieci komórkowej.

Moje wymagania:
    5G (opcjonalnie LTE, jeśli będzie lepsza stabilność)

Jak najniższy ping (stabilność priorytetem, nie tylko prędkość)

Możliwość podłączenia zewnętrznych anten (jeśli to poprawi jakość sygnału w trasie)

Dobra optymalizacja pod gaming (QoS, optymalizacja ruchu dla gier itp.)

Budżet do 2000 zł

Najlepiej coś sprawdzonego pod sieci w PL, DE i CZ

Sprzęt, na którym gram:
    ➡️ Laptop HP Victus 16 (Ryzen 7 8845HS, RTX 4070)

Zastanawiam się między:

Acer Predator Connect X7 5G CPE – ma dedykowane funkcje dla graczy, Wi-Fi 6 i mocny procesor.

D-Link DWP-1010KT 5G – bardziej budżetowy, ale obsługuje 5G i Wi-Fi 6.

ZTE MU5120 – też wygląda ciekawie, ale nie wiem, jak wypada w praktyce.

Czy warto inwestować w droższy model gamingowy (np. Acer Predator), czy w trasie nie wykorzystam jego potencjału? Może są inne, lepsze opcje w tej cenie? Jakie anteny zewnętrzne warto rozważyć dla lepszego sygnału?

W formułowaniu zapytania pomagał mi ChatGPT, więc przepraszam, jeśli pytanie jest oderwane od realiów ekspertów. Jestem laikiem i niestety nie ufam w takich kwestiach AI 😉 Dzięki za wszelkie opinie i sugestie!
    AI: Jakiego operatora sieci komórkowej używasz w Polsce, Niemczech i Czechach? Czy masz możliwość zmiany operatora, jeśli inny oferuje lepszą jakość połączenia?
    Używam T-Mobile, Play