logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

ZTE MF258K PRO Play – wysoki jitter i packet loss w grach, jak ustabilizować LTE?

steniek123 20 Lip 2025 17:24 327 6
REKLAMA
  • #1 21611919
    steniek123
    Poziom 2  
    Mam router ZTE MF258K PRO z Play od państwa.
    Sam Internet działa w miarę dobrze – pobieranie ~110 Mbps, wysyłanie ~40 Mbps, ping ~20 ms, ale w grach mam duży problem z jitterem, przycięciami i czasem packet lossami. Nie znam się na tym za bardzo, ale wydaje mi się, że router co chwilę przełącza się między różnymi pasmami albo stacjami bazowymi, przez co packet lossy skaczą i psuje rozgrywkę. Samych pasm np. B3, B7 nie da się w ustawieniach zablokować, aby korzystało z najlepszego. RSRP wynosi
    -80–82 dBm, ale RSRQ skacze z -6 do -12 dB, SINR wynosi 17–19 dB.
    Router zewnętrzny jest połączony kablem z routerem wewnętrznym i z wewnętrznego Ethernet do komputera.

ZTE MF258K PRO Play – wysoki jitter i packet loss w grach, jak ustabilizować LTE?

• REKLAMA
  • #2 21611944
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 21611946
    matek451
    Poziom 43  
    Ocena: 5800
    A próbowałes kierować antenę ODU na inne stacje bazowe Play? Załuzie ma sektor na Lipniki. To jeden z pierwszych stacji bazowych Play gdzie działa 5G 700 N28 w DSS z LTE700 czyli B28. Niestety ale wg. specyfikacji MF258 nie obsługuje nawet B28.
    Tak jak pisałem oferta Play ze sprzętem na użyczenie jest kosmicznie droga, cena za no limit z tym zestawem co masz na użyczenie to 130 zł/m-c , w porównaniu do bez limitów bez sprzętu za 105 zł/m-c jest 25 zł droższa. To koszt użyczenia tego słabego zestawu, czyli zapłacisz im 600 zł a sprzęt do zwrotu.
    Piszę o tym od lat, w PLAY abonament ogólnie nieopłacalny , a jak już to bierze się sama kartę a sprzet kupuje samemu i nie taki jak masz.