Chcę sflashować mój automatyczny system nawadniania RAINPOINT WiFi, który wykorzystuje układ CB3S z https://github.com/openshwprojects/BK7231GUIFlashTool za pomocą płytki CH340, ale pojawia się błąd - Pobieranie magistrali nie powiodło się.
Wydaje mi się, że mam problem z przełączeniem go w tryb flash. Próbowałem kilku metod, takich jak:
- szybkie ponowne podłączenie 3v3 po naciśnięciu przycisku flash firmware
- szybkie podłączenie obu pinów CEN1 lub CEN2 do pinu GND
- szybkie podłączenie pinu 6 (IO0) do GND
- wypróbowałem wszystkie prędkości portu
TX i RX są zamienione i nie mam innego pomysłu, co zrobić. Wygląda na to, że popełniam oczywisty i prosty błąd, ale nie mogę go znaleźć. Sflashowałem wiele urządzeń Sonoff i Shelly za pomocą Tasmota, więc wiem, jak to działa w prosty sposób, ale mogę powiedzieć, że wciąż jestem początkującym.
Proszę, daj mi znać, o co chodzi.
Oto jak podłączyłem piny CB3S do mojej płytki CH340.
AI: Czy możesz podać szczegółowy opis lub schemat podłączenia pinów CB3S do płytki CH340 (w tym, które piny idą do TX, RX, 3v3, GND i innych)? .
Pod warunkiem, sprawdź oryginalny post.
AI: Jak zasilasz CB3S podczas flashowania - czy używasz wyjścia 3.3V CH340, zewnętrznego zasilacza, czy obu?
Używam wyjścia CH340 3.3, testowałem multimetrem i daje 3,34 V
Wydaje mi się, że mam problem z przełączeniem go w tryb flash. Próbowałem kilku metod, takich jak:
- szybkie ponowne podłączenie 3v3 po naciśnięciu przycisku flash firmware
- szybkie podłączenie obu pinów CEN1 lub CEN2 do pinu GND
- szybkie podłączenie pinu 6 (IO0) do GND
- wypróbowałem wszystkie prędkości portu
TX i RX są zamienione i nie mam innego pomysłu, co zrobić. Wygląda na to, że popełniam oczywisty i prosty błąd, ale nie mogę go znaleźć. Sflashowałem wiele urządzeń Sonoff i Shelly za pomocą Tasmota, więc wiem, jak to działa w prosty sposób, ale mogę powiedzieć, że wciąż jestem początkującym.
Proszę, daj mi znać, o co chodzi.
Oto jak podłączyłem piny CB3S do mojej płytki CH340.