logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

BRÖTJE WGB EVO 20i + TECH ST-402 z solarami i WiFi - jak to spiąć?

HerManPL 23 Kwi 2026 23:04 234 1
  • #1 21889665
    HerManPL
    Poziom 1  
    Witam. Posiadam piec BROJTE WGB EVO 20i oraz instalację solarną ze sterownikiem TECH ST-402, jak najlepiej to ustawić, by razem chodziło? Fajnie, jakby była możliwość sterowania podglądem przez WIFI. Nie znam się na tych urządzeniach i szukam mądrego rozwiązania. Nie mam pojęcia, jakie są dostępne urządzenia sterowniki. Mam nadzieję, że ktoś poświęci mi chwilkę i podpowie, jak to ogarnąć... Czy są dostępne na rynku jakieś urządzenia obsługujące wszystkie instalacje z obsługą bezprzewodową? Fajnie by było dołączyć do zestawu fotowoltaicznego, który posiadam. Falownik SOFAR KTLX-G3.
  • #2 21892664
    Plumpi
    Specjalista - systemy grzewcze
    Ocena: 2674
    Trzeba dopytać w Tech-u czy ST402 da się zintegrować z systemem inteligentnego domu Sinum.
    Ale myślę, że lepiej będzie wymienić ST402 na i2 lub i3
    Kocioł Brotje posiada możliwość komunikacji poprzez OpenTherm. Taką komunikację obsługują sterowniki Tech i1, i2 oraz i3
    Sterowniki te mogą obsługiwać całe ogrzewanie (do 5 stref grzewczych np. podłogówki z mieszaczami, grzejniki + kocioł + kolektory słoneczne i mają możliwość integracji z systemem inteligentnego domu Sinum.
    W Sinum natomiast można zintegrować wiele innych systemów sterowania oraz wiele innych urządzeń.
    Czy da się zintegrować Twój falownik? Tego nie wiem, bo nie znam tego falownika. Ale da się zintegrować z tym systemem niektóre falowniki Deye. Być może także inne falowniki, które wyposażone są w Modbus.

W przypadku Sinum jest możliwość zintegrowania wielu innych urządzeń poprzez wykorzystanie skryptów lua.
    Tak więc można zintegrować z wieloma innymi platformami.

Dodano po 7 [minuty]: