logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Daewoo AKF-4235RDS - radio nie działa po wymianie diod, grzejący się radiator

Mytrik 31 Gru 2005 19:43 1764 7
REKLAMA
  • #1 2134754
    Mytrik
    Poziom 13  
    Ocena: 6
    Chciałem dobrze i narobiłem... Może ktoś pomoże... Dostałem radyjko od kumpla bo w samochodzie niet, a i kaski mało.. Próbowałem wziąść się za diody, powymieniać je... no i teraz radyjko nie działa... Prawdopodobnie przykładając panel do styków {zaznaczone na czerwono} przepąłem styki o jeden chyba w lewą stronę... Uniósł się malutki dymek, ledwo zauważalny, ale niestety nie wiem skąd... Zauważyłem że radiator {zaznaczony na żółto} dość mocno się grzeje... Może ktoś miał podobny problem, albo wie o co chodzi... Jestem nowicjuszem jeżeli chodzi o elektronikę, niemniej próbuję łapać mniej więcej o co biega... Pomóżcie plis .

Ps. Szczęśliwego nowego roku wszystkim elektroczytelnikom ;
    Załączniki:
    • Daewoo AKF-4235RDS - radio nie działa po wymianie diod, grzejący się radiator radyjo2.JPG (153.35 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 2137623
    Mytrik
    Poziom 13  
    do radiatorka przyklejony jest układzik TDA 3602. załączam zdjątko tego układziku. Zgadza się , chciałem wymienić diody od podświetlania panelu, i podłączyłem żeby sprawdzić gdzie są + i -... Taka dioda czerwona która znajduje się pod panelem , i która miga po ściągnięciu go też wymagała wymiany. Miała oberwaną stopkę. Wymieniłem również ją, i póki co miga sobie. Jak na razie nie ruszam radyjka żeby czegoś głupszego nie zrobić... Ale szkoda by było żebym musiał go wyrzucić...
    Załączniki:
    • Daewoo AKF-4235RDS - radio nie działa po wymianie diod, grzejący się radiator tda.jpg (23.25 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #4 2138157
    SlaweK
    Poziom 43  
    Ocena: 914