Czy ktos myslal kiedys jak bedzie zachowywac sie silnik gdy na kazda swiece bedzie osobna cewka WN?
Podlaczenie tego do klasycznego uklady zaplonowego nie stanowiloby problemu. Jednak czy jest sens??
Na plus przemawia to ze byly by mniejsze klopoty z wilgocia - aparat zaplonowy to obwod NN, a WN jest podawane z cewki bezposrednio na swiece.
Czy zywotnosc silnika zmaleje? I jak bedzie wygladac ilosc spalanego paliwa? - Tu wydaje mi sie ze powinien palic mniej (energia iskry jest wieksza), ale pewny nie jestem.
Czy gra jest warta swieczki?
Podlaczenie tego do klasycznego uklady zaplonowego nie stanowiloby problemu. Jednak czy jest sens??
Na plus przemawia to ze byly by mniejsze klopoty z wilgocia - aparat zaplonowy to obwod NN, a WN jest podawane z cewki bezposrednio na swiece.
Czy zywotnosc silnika zmaleje? I jak bedzie wygladac ilosc spalanego paliwa? - Tu wydaje mi sie ze powinien palic mniej (energia iskry jest wieksza), ale pewny nie jestem.
Czy gra jest warta swieczki?