logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zrobić świecące wentyle z włącznikiem i czujnikiem światła?

arti90 06 Sie 2006 22:16 4386 6
REKLAMA
  • #1 2887509
    arti90
    Poziom 1  
    Witam jestem początkującym elektronikem i chciałem sobie zrobić świecące wentyle do samochodu wpadłem na pomysł zeby wykorzystać w tym celu diód z zapalniczek i tego uchwytu tzrymającego baterie i przmocować to do normalngo wentyla nie mam tylko pjęcia jak zrobić WŁĄCZNIK i czujnik światła. Wentyle te powinny świecić tylko wtedy gdy koło się kręci i gdy jest ciemno czekma na porady i instukrcje poszdrawiam.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 2888374
    207skyline
    Poziom 11  
    ja sobie kupiłem na allegro i jestem z nich zadowolony maja czujnik ruchu wiec swieca tylko wtedy jak koło sie kreci a baterie starczaja na cały rok i jeszcze daja zapasowe cena 3,75 za sztuke to drogo nie jest
  • REKLAMA
  • #4 2889309
    senso
    Poziom 20  
    Ocena: 21
    Taka cena za wioche jest wyjatkowo atrakcyjna :) jesli ktos lubi taki obciach...innego tunningu nie znacie?
  • REKLAMA
  • #5 6573831
    golab52
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Odrazu zaznacze że potrzebuje wentyle świecące do rowerku :) wiec taka mniejsza wiocha :)

mam takie pytanko :

Jak przerobic niebieskie wentyle świecące ta za 1,90 zł z alledrogo żeby świeciły na biało ??

tzn. jakie diody i czy wogóle to da rade ??
  • #6 6578269
    damdus
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    jasne że da radę ! ja tak przerabiałem ostatnio swoje :) tylko ze na czerwone. Kupujesz byle jakie diody, wyciągasz bebechy z wentyla i przylutowujesz nowe diody. A najciekawszy to jest ten ''czujnik ruchu'' :D to jest zwykła sprężynka , które dotyka masy pod wpływem wstrząsu, powodując przepływ prądu :)
  • #7 6926591
    chiuaua23
    Poziom 11  
    Ocena: 4