logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy zasilacz jest za słaby dla P4 3,2 HT, GF6600 LE, GA 8vM800M? Komputer się wyłącza

recencjusz 17 Wrz 2006 15:41 1559 16
REKLAMA
  • #1 3029132
    recencjusz
    Poziom 10  
    Mój problem polega na nieoczekiwanym wyłaczaniu się komputera, czasem podczas gry,czasem podczas zwykłej pracy.Gdy komputer się wyłącza,przy ponownej próbie włączenia nie reaguje monitor,tj. widać,że się komputer włączył,świeci się bez przerwy dioda sygnalizująca pracę hdd, ale nie rozpoczyna się ładowanie systemu...Niedawno wymieniałem podzespoły,nie znam się zbyt dobrze na tym,ale czy to możliwe, że mam za słaby zasilacz? Dziękuję i pozdrawiam wszystkich użytkowników forum:)
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 3032347
    recencjusz
    Poziom 10  
    Witam,uzupełniam opis - mój system to windows xp Professional z sp2, zasilacz to ATX 12 V P4 IBOX o mocy 350 W. Nie jest to kwestia wirusów gdyż sprawdziłem system dwoma niezależnymi programami, oprócz wykrycie jednego spyweara nic nie znalazły...Jak można sprawdzić czy może występuje konflikt sprzętowy? Pozdrawiam:)
  • #4 3032354
    Figi
    Poziom 37  
    Ocena: 82
    Chyba nie przeczytał kolega całego tekstu z linku, który podałem.
  • REKLAMA
  • #5 3032744
    TONI_2003
    Moderator
    Ocena: 3822
    Witam! Prawdopodobnie posiada kolega sądząc po podanych szczątkowych danych ten zasilacz co na zamieszczonej fotce (ten model zasilacza) i tu muszę kolegę zmartwić ten zasilacz i zasilacze tej firmy to w tej chwili chyba najsłabsze zasilacze na rynku !
    Gdyby kolega miał miernik i zamieściłby jego wyniki z wszystkich gałęzi zasilania to zapewne sprawa byłaby już rozwiązana . Jako że dla mnie te objawy to typowa „zadyszka” zasilacza ... :D
    Czy zasilacz jest za słaby dla P4 3,2 HT, GF6600 LE, GA 8vM800M? Komputer się wyłącza
  • #6 3032756
    recencjusz
    Poziom 10