jest rada ,jezdzic na paliwie a tak powaznie,co tzn. ZWARIOWAŁ? jezeli błędnie wskazuje poziom,lub wskazówka lata po całej skali nic nie poradzisz. podczas jazdy na gazie pływak nie pracuje w pełnym zakresie
i,albo sie zawiesza(tak jak umnie MEGI 96').
a to ze jest w tym aucie przynajmniej 5 typów silnika a nie wiem z opisu który jest w twoim aucie??
a jak mozesz to sprawdz czy za zlonczem diagnostycznym sa dwa przeplecione przewody??
Rozwiązaniem są różnego typu emulatory poziomu paliwa które w skrócie mówiąc doprowadzają do wymuszonego aktualizowania "stanu" paliwa w baku przeprowadzając swoją operację w pierwszych sekundach zaraz po odpaleniu silnika. Najczęściej jest to wymuszenie 1/2 poziomu. W trakcie jazdy następuje odliczanie wtryśniętych porcji paliwa aż do kolejnego rozruchu w którym nastąpi aktualizacja ( lub uzupełnienie paliwa w baku). Generalnie wzkaźnik paliwa wskazuje przybliżone zużycie LPG. Ponieważ nowoczesne układy LPG maja przełaczyć zasilanie z LPG na benzynę bez dostrzegalnego szarpnięcia pompa paliwowa pracuje cały czas i powinna być chłodzona właśnie benzyną, Stąd przynajmniej 1/3 do 1/2 baku powinno wypełniać paliwo. Jazda z minimalną ilością paliwa jest o tyle denerwująca że w wyniku odliczania kolejnych porcji (mimo jazdy na LPG !) mozna dojechać do denerwującej rezerwy która i świeci i jednorazowo piszczy.