logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować SE K300i do internetu przez IrDA na laptopie?

tommy 112 01 Kwi 2007 13:54 2796 9
REKLAMA
  • #1 3740678
    tommy 112
    Poziom 23  
    Ocena: 21
    Czyli jak w temacie. Jakie oprogramowanie potrzebne i jak to skonfigurować ? W tej sprawie jestem laikiem. Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 3740937
    CMS
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2602
    rozumiem ze chcesz uzywac telefonu jako modemu i laczyc go z lapkiem przez irde ??

obawiam sie ze to sie nie uda
    a nawet jak tak to irda jest raczej zbyt wolna
  • REKLAMA
  • #3 3741281
    tommy 112
    Poziom 23  
    Tak o to chodzi. Nie zależy mi na szybkości, bo ma to służyć do sprawdzania poczty i wczytania jakichś stronek. Czytałem, że się da tylko nie wiem jak się programy nazywają i jak t skonfigurować. Na laptopie windows xp.
  • #4 3741368
    Masster
    Poziom 32  
    Ocena: 46
    Wszystko zależy od operatora. Telefon instalujesz jako modem a połączenie konfigurujesz zgodnie z opisem na stronie operatora.

Np: Dla Plus GSM
  • REKLAMA
  • #6 3741874
    Masster
    Poziom 32  
    To tworzysz połączenie jak przez normalny modem i wpisujesz w jego właściwości to co operator podał na stronie, nr telefonu, dns itd.
  • #7 3742093
    tommy 112
    Poziom 23  
    Już wszystko skonfigurowałem. Teraz wyskakuje bład 692 awaria sprzętowa w modemie.

Dodano po 25 [minuty]:

Teraz pojawia się błąd 628 na zmiane z poprzednim.
  • REKLAMA
  • #8 3742219
    Masster
    Poziom 32  
    Problem może tkwić w ustawieniach w telefonie lub po stronie sterownika w systemie. Czy na pewno wybrałeś modem na IrDa?
  • #9 3742281
    tommy 112
    Poziom 23  
    Tak, podczas próby łaczenia na wyświetlaczu telefonu pokazuje się animacja oznaczająca połączenie.
    konfigurowalem telefon automatycznie tzn. wysłałem sms-a