Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mitsubishi Carisma 1,6 98 r. immo

sebek1111 23 May 2007 00:30 13618 11
  • #1
    sebek1111
    Level 15  
    Wywala blad immobilaizera. Nie odpala wogule.

    Cewka toroidalna immo wykazuje resystecje bliska 0. Wiec jest raczej sprawna. Kluczyk drugi tez nie poprawia sprawy. Co jeszcze oprocz serwisu mozna podzialac w tym temacie????
  • #2
    maciej123
    Level 24  
    Sprawdzić dokładnie wszystkie połączenia, zdjąć klemę na kilkanaście minut.
  • #3
    sebek1111
    Level 15  
    Blad immo to byl chyba jakis przypadek. Bo po resecie, wywala juz tylko blad cewki/modulu zaplonowego. NIe mam teraz dostepu do tego samochodu.
  • #4
    luk__25
    Level 11  
    Coś nie tak bo ten silnik ma cewkę na każdy cylinder i system diagnostyczny podaje ewentualny błąd z numerem cylindra. Skąd uzyskujesz te błedy i jakie to numery?
  • #5
    sebek1111
    Level 15  
    44 cewka/modul. Ten silnik ma dwie cewki po jednej na 2 cylindry.

    Raz pokazal tez 54 czyli immo.

    Bledy uzyskalem z migania check engina.

    Samochod jest juz zrobiony. Po wyjeciu cewki toroidalnej immo i podlutowaniu stykow przy wtyczce, resecie bledow. Zapalil jak nowy.
  • #6
    kbys
    Level 14  
    sebek1111 wrote:
    44 cewka/modul. Ten silnik ma dwie cewki po jednej na 2 cylindry.

    Raz pokazal tez 54 czyli immo.

    Bledy uzyskalem z migania check engina.

    Samochod jest juz zrobiony. Po wyjeciu cewki toroidalnej immo i podlutowaniu stykow przy wtyczce, resecie bledow. Zapalil jak nowy.
    Mam pytanie czy ktos jest wstanie mi powiedziec bo chce wywalic calkiem immo chce dac to do fachowca ale czy ktos mi powie czy wystaczy pominac immo w sterowniku silnika czy jeszcze cos musze zrobic jakies wskazówki czy te komputery mitsubischi sie blokuja za pomoca innego modułu i po odblokowaniu i zerwaniu transmisji z centralką immo jest stale odblokowany jak stara generacja renault czy citroen ?? prosze o pomoc
  • #7
    Stiwen1
    Level 21  
    Witam kolega zgubił jedyny kluczyk czy można jakoś ominąc immo. albo jak można zrobić żeby auto odpaliło na pewno musi kupić nową stacyjkę ale nadal co z immo. Carisma 1,8 z 97rok A jak bym kupił od innego samochodu komputer, kluczyk, stacyjkę itd. czy to po założeniu będzie działać.
  • #8
    viptradeac
    Level 19  
    Podajcie numer sterownika silnika to pomoge sprawa banalnie prosta
    Kawałek lutownicy i po sprawie :)
  • #10
    Stiwen1
    Level 21  
    Witam kolego ten komputer numery są takie MD329098 E2T63286 a z boku jest taki numer 9098 i E2T63286 kolego na pocztę moją nie wysyłaj bo coś mi się plątało i zapomniałem Meila to podaj numer telefonu. To jest silnik GSL.
  • #12
    daniel_lhr
    Level 13  
    witam
    mam podobny problem carisma 97-98 r 1,6 16v nie chce palic. Iskra jest , jak dam jej plaka to probuje lapac , ale strzela w dolot. Podczas wlaczenia zaplonu nie dzilal pompa paliwa , oraz nie wysterowuje wtryskiwaczy .Bledów brak. Pomke mozna wlaczyc recznie podajac na 22pin wsterowniku mase. Komputer w srodku wyglada ok , ale jak go mozna dokladniej sprawdzic. Wszystkie kable i sprawdzone. Ewentualnie jak zaadoptowac drugi uzywany komputer?