Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problemy z uruchomieniem Daewoo Nubira 2

25 Lis 2007 16:59 5670 13
  • Poziom 10  
    posiadam Nubire 2, rok 2000, 2l cdx z gazem stag100. po kilku godzinach postoju auto nie odpala na automacie i po przełączeniu ręcznym na benzynę. muszę uruchomić auto na gazie podając plus na membramę. po uruchomieniu mogę przełączyć na benzynę i auto chodzi. wymieniłem pompe paliwową, ciśnienie na listwie wtryskowej 3,2 bara. wtryski pracują- sprawdzałem, rozłączałem również gaz, brak jakiegokolwiek efektu. usterka nie jest regułą, czy ktoś miał podobny problem? potrzebuję informacji co robić w tej sytuacji. Ani gazownicy, ani mechanicy nie znają przyczyny.

    tomelka
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 35  
    Musisz zebrać więcej danych w sytuacji gdy usterka występuje. Sprawdzić czy pompa paliwa pracuje (na słuch lub mierząc prąd pompy np wyjmując bezpiecznik i wkładając w to miejsce amperomierz. Możesz też sprawdzić czy wtryskiwacze są zasilane i czy są wysterowywane gdy krecisz rozrusznikiem.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 13  
    Witam.

    Jak auto udaje sie zapalic na gazie (rozumiem ze gaz jest ktory wlacza sie po uzyskani jakiejs temperatury dlatego nie da sie domyslnie na nim odpalic auta), w postaci podania plusa na elektrozawor reduktora (reduktor i wszystkie inne elektrozawory na butli i ew. dodatkowy pod maska maja naogol wspolny plus wiec zalaczasz na chwile wszystkie) powodujesz ze podajesz autu zastrzyk gazu na rozruch.

    Jezeli w ten sposob ci zapala a na benzynie juz tylko odpalony moze chodzic, albo od czasu do czasu zapali tez normalnie najpierw na benzynie to wydaje mi sie ze to moga byc poczatki konca czujnika polozenia walu.

    Mozna by to sprawdzic jak wystapi problem i nie kombinowac z plusem na elektrozawor tylko probujac auto odpalic na holu czy na pych (choc z waidomych wzgledow [przeskoczenie paska] raczej opcji nie zalecam a jesli juz to sugeruje na holu probujac na jakims wyzszym biegu 2-3 zeby nie bylo szarpniecia duzego) - bo tak kiedys bylo u znajomego ze auto git jezdzilo jak sie je pchnelo na postoju amen.

    Posprawdzaj wtyczki od czujnika polozenia walu - rozlacz je wszystkie najlepiej spryskaj preparatem do stykow, polacz i rozlacz kilka razy zeby styki sie oczyscily - doraznie powinno pomoc. Ewentualnie sprawdz szczeline na czujniku i czy nic tam sie nie dostalo czy cos sie tam nie naruszylo...

    Pozdrawiam
  • Poziom 15  
    Wymieniłbym paliwo na świeże, częstym powodem takich objawów jest stare paliwo
  • Poziom 10  
    serdeczne dzięki za informację.Paliwo wymieniałem i nie pomogło. Pozdrawiam. tomelka
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zobacz czy wtryski chodzą jak próbujesz zapalić
  • Poziom 15  
    wtam odepnij kleme na minute postaraj zapalic na benzyne jak zapali to daj znac
  • Poziom 10  
    Witam mam podobny problemik, nubirka 2,0 lpg czasami odpala na benzynie (jak zimna) lekko się rozgrzeje i gaśnie jakby coś odcinało paliwo. Na gazie czy zimny (awaryjnie) czy ciepły normalnie odpala i jeździ. Sprawdzone zmienione filtry (paliwa i powietrza, świece), wymieniona pompa paliwa a usterka występuje okresowo. Zdarza się że autko na benzynie po odpaleniu przejedzie 2km i zgaśnie (i na benzynie nie odpali) a czasami 100km i ok. Dodaje że zgaśnie na benzynie odpali na gazie przejedzie ciut na gazie i znów jeździ na benzynie. Nie wiem w czym tkwi przyczyna. Proszę o podpowiedź
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Przyjrzałbym się ciśnieniu paliwa
  • Poziom 10  
    ciśnienie paliwa jest ok.
  • Użytkownik usunął konto  

  • Poziom 21  
    Witam. Zrób taki test że przed zgaszeniem auta przerzuć na zasilanie benzyną odczekaj ten czas o którym pisałeś i spróbuj odpalić go w automacie jeśli samochód będzie odpalał bez problemów to masz odpowiedż co jest nie tak.
  • Poziom 23  
    ciśnienie pompki jest dobre, na końcu listwy jest regulator ciśnienia paliwa, mogą być z nim problemy,
  • Poziom 10  
    Witam, moje problemy udało się zlikwidować, okazało się że ponownie była do wymiany pompa paliwa która mimo nowego wkładu (silniczka) dalej szwankowała. Po założeniu nowej całej pompy jest ok (nie zapeszając) Pozdrawiam