Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Fabia 1.4 uklad kierowniczy -pomocy

pulkownik777 18 Lut 2008 23:33 1653 0
  • #1
    pulkownik777
    Poziom 2  
    Witam Wszystkich , chcialbym poprosic o pomoc ;) z gory Dziekuje Wszystkim ;)

    Problem dotyczy , Skody Fabi 1.4mpi 2001 , a dokalnie popmy i wspomagania kierowniczego , samochod byl uszkodzony ,ale poduszki byly ok , samochod zostal naprawiony , wykasowane wszstkie bledy i i zostala podlaczona pompa wspomagania " tzw -prowizorycznie) wszystko dzialalo , odlaczylismy pompe zeby wszstko doklanie poskrecac i zaizolowac .

    nastepnie wkladamy pompe podlaczamy a ona nie dziala , oraz pojawila sie zolta kontrolka z wykrzyknikiem w srodku ktora dotyczy pompy - pompa nie dziala ,a wszstko bylo ok ,
    ( przyjechal Pan z testerem wykasowal blad i mowi ze na pompe idzie 8v - postanowilem to sprawdzic , oczywiscie Pan skasowal kase i nic nie pomogl)


    rys.nr1 - pompa i zaobserwowane objawy

    http://img213.imageshack.us/my.php?image=11ch6.jpg



    (najmniejsza kostka)
    1) Brazowy przewod , 10 pomiarow 1 pomiar w wykazal napiecie 0.31V spadajaco liniowo do 0 , przy wszstkich pomiarach skrecalem kola , wylaczalem silnik - wszstkiego probowalem .

    2) Bialo-Niebieski napiecia 0.1-0.3V
    3) Bialo-Czarny 0.1-0.2V



    ( najwieksza kostka -zasilanie ) - (4) (5)
    doprowadzane 14-14.7V - przy podlaczeniu samego + na wejsciu minus otrzymalsmy + , czyli uklad sie zamyka - jest poprawnie


    (srednia koszta )

    6) Zolto-Czarny - 14V
    7) Pomaranczowo -Czarny 2.59V
    8) Pomaranczowy 2.44V



    ....co moze powodowac ze nie ma wspomagania , Pompa spalona - ale chodzila i bylo ok , czy moze czujnik skretu ?? Pomocy .
    Pozdrawiam Wszstkich.