logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie głośniki do salonu 25m2? Wybór zestawu 2.0, 2.1 czy 5.1?

Bajo 28 Gru 2011 21:58 4526 24
REKLAMA
  • #1 10316049
    Bajo
    Poziom 12  
    Ocena: 40
    Chciałbym poradzić się tych którzy są w temacie głośników.
    Potrzebuje głośniki do salonu (około 25 m2) z możliwością podpięcia ich do TV/ PS3/ Laptopa.

Czy coś z tego było by odpowiednie dla mnie ?
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1921110.html

Bardzo zależy mi na:
    * Barwie dźwięku
    * Basie
    * Czystości dźwięku

Muzyki głośno słuchać nie lubię. Bardziej zwracał bym uwagę na to co w/w.
    Jaki zestaw do takiego użytkowania. 2.0 2.1 czy może 5.1 ?

Jestem "zielony jak szczypiorek na wiosnę" w temacie nagłośnienia.
    Jednakże w zimie mam dużo wolnego czasu i chciałbym coś skonstruować.
    Na obudowy posiadam płyty MDF 18 lub 22 mm
    Mówią, dla chcącego nic trudnego.

Pozdrawiam
    Paweł
  • REKLAMA
  • #2 10316203
    mario.1973
    Poziom 12  
    Ocena: 33
    Witaj. Sam też kiedyś się tak bawiłem, i muszę Ci powiedzieć że samemu będzie ci trudno zrobić kolumny o dobrej barwie. Ja w końcu kupiłem używane mildtony, zainwestowałem w wymianę głosników na orginalne . I dopiero teraz jestem zadowolony. Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 10316296
    marian133
    Poziom 38  
    Ocena: 572
    mario.1973 napisał:
    Witaj. Sam też kiedyś się tak bawiłem, i muszę Ci powiedzieć że samemu będzie ci trudno zrobić kolumny o dobrej barwie. Ja w końcu kupiłem używane mildtony, zainwestowałem w wymianę głosników na orginalne . I dopiero teraz jestem zadowolony.

Proszę Cię,to że Tobie nie udało się stworzyć czegoś dobrego własnymi rękoma nie oznacza że kolega tego nie dokona i że musi od razu pakować się w stare,słabej jakości kolumny jakimi są Mildtony.

Bajo,napisz ile masz kasy a coś się doradzi. Jest tylko jedno "ale":

Bajo napisał: