Witam,
jak w temacie moje Kangoo z 2004 roku 1,2 16v przepala z różną częstotliwością
(po przejechanym kilometrze lub po kilkunastu) bezpiecznik 30A pierwszy z brzegu
w komorze silnika (nie znalazłem dokładnie mojego) ale per analogia z innymi silnikami wychodzi, że nazywają go bezpiecznikiem wtrysku.
W momencie gdy jest przepalony, po przekręceniu kluczyka lampka od immobilizera
przestaje mrugać i świeci stale.
Jakiś pomysł, od czego zacząć poszukiwania zwarcia?
pozdrawiam Darek
jak w temacie moje Kangoo z 2004 roku 1,2 16v przepala z różną częstotliwością
(po przejechanym kilometrze lub po kilkunastu) bezpiecznik 30A pierwszy z brzegu
w komorze silnika (nie znalazłem dokładnie mojego) ale per analogia z innymi silnikami wychodzi, że nazywają go bezpiecznikiem wtrysku.
W momencie gdy jest przepalony, po przekręceniu kluczyka lampka od immobilizera
przestaje mrugać i świeci stale.
Jakiś pomysł, od czego zacząć poszukiwania zwarcia?
pozdrawiam Darek