Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak zrobic odciecie pompy paliwa i zaplonu ?(????)

przemek_byd 02 Jan 2005 22:41 15947 12
    przemek_byd
    Level 12  
    Witam

Otoz nie jestem specem od elektroniki i sie zbytnio na tym nie znam.
    Ale wpadlem no pomysl zeby zamontowac sobie do autka odciecie zaplonu i odciecie pompy paliwa.

Tylko nie chodzi mi o to zeby zamontowac wylacznik i po sprawie.

Chcialbym zeby samochod odpalal normalnie, czyli po wlaczeniu zaplonu slychac jak chodzi pompka paliwowa ktora podaje paliwo do wtryskiwacza i samochod odpala normalnie. Ale kierowca musialby w okreslonym czasie przycisnac microswitha lub inny przelacznik. jak tego nie zrobi nastepuje odciecie zaplonu i pompy paliwa w ten sposob silnik gasnie i nie da sie uruchomic przez pewien czas.

czy ktos wie jak to zrobic, bo ja jestem zielony w elektronice??
    z gory dziekuje za kazda pomoc.

tylko nie piszcie ze mam zamontowac sobie alarm, bo wiem samorobki sa lepszym zabezpieczeniem auta.

pozdrawiam dzieki
    (????) - ozdobnik?[h]
    yasiu.brzeg
    Level 29  
    Jak jesteś zielony to nic ciekawego nie wymyślisz w tej materii. Są gotowe urządzenia, w których nawet nie musisz naciskać guzika, wystarczy, że masz przy sobie nadajnik w kieszeni lub portfelu. Urządzenie KD-1 BSI właśnie to gwarantuje. Co do samodzielnych zabezpieczeń zgodzę się z tym ale takie urządzenie musi być naprawdę fachowo zrobione aby podczas wyprzedzania nie zgasło ci auto więc to przemyśl. Sukcesem jest montaż a dopiero później urządzenie. POZDRAWIAM

A tutaj masz takie urządzenie więc się zapoznaj http://idg.allegro.pl/show_item.php?item=38428313
  • Helpful post
    Danieloos
    Level 25