Witam.
Od 3 miesięcy mam komputer zakupiony na allegro. Wiem że to nie był dobry pomysł ale już za późno. Od pewnego czasu komputer się restartuje sam. nie ważne czy coś robie czy tylko jest właczony, zupełnie bez reguły. Pojawia się niebieskie tło i już nie wiem nawet co tam pisało :/
Dzisiaj chciałem zainstalować grę i wyskoczył mi komunikat "Bład kontroli crc" dodam że gra była instalowana z dysku. Czasem się zdarzało, że był problem z przegladarką że ulegała awari kilka razy pod rząd i musiałem ją uruchamiać ponownie.
Zrobiłem test pamięci bo wyczytałem, ze od tego powinienem zacząć ale wyskoczył mi komunikat :
I musiałem uruchomić starszą wersję i oto wyniki:
nie znam się czy wszystko dobrze czy nie?
Nie znam się czy to nie wina podzespołow czy czego. Oto konfiguracja komputera:
Płyta: ASRock 960GM-GS3
Procesor: AMD Athlon II X3 455
Pamięć: Elixir 4GB/DDr3/1600MHz
Zasilacz: 450W bandit
Dysk był osobno dokupowany: Hitahi HDW0A33862REX HI
Nagrywarka też osobno: Liteon IHAS124-B
Proszę o pomoc bo już nie wiem co może być nie tak.
Od 3 miesięcy mam komputer zakupiony na allegro. Wiem że to nie był dobry pomysł ale już za późno. Od pewnego czasu komputer się restartuje sam. nie ważne czy coś robie czy tylko jest właczony, zupełnie bez reguły. Pojawia się niebieskie tło i już nie wiem nawet co tam pisało :/
Dzisiaj chciałem zainstalować grę i wyskoczył mi komunikat "Bład kontroli crc" dodam że gra była instalowana z dysku. Czasem się zdarzało, że był problem z przegladarką że ulegała awari kilka razy pod rząd i musiałem ją uruchamiać ponownie.
Zrobiłem test pamięci bo wyczytałem, ze od tego powinienem zacząć ale wyskoczył mi komunikat :
I musiałem uruchomić starszą wersję i oto wyniki:
nie znam się czy wszystko dobrze czy nie?
Nie znam się czy to nie wina podzespołow czy czego. Oto konfiguracja komputera:
Płyta: ASRock 960GM-GS3
Procesor: AMD Athlon II X3 455
Pamięć: Elixir 4GB/DDr3/1600MHz
Zasilacz: 450W bandit
Dysk był osobno dokupowany: Hitahi HDW0A33862REX HI