Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes W210 Niska kompresja cylindra

Łukasz2509 19 Paź 2014 20:48 1722 6
  • #1 19 Paź 2014 20:48
    Łukasz2509
    Poziom 6  

    Witam. Mam Mercedesa klasy E a dokładnie E 270 CDI z roku 1999 po lifcie. Moje auto ma objaw taki ze ma niskie ciśnienie kompresji na trzecim cylindrze. Miernik pokazał 19 za pierwszym pomiarem a drugi pomiar pokazał już 24 ale nie wiem czy było to mierzone na zimnym silniku czy na rozgrzanym. Proszę o jakąś drobną pomoc co może być przyczyna niskiej kompresji. Byłem u mechanika i popatrzył i posłuchał i powiedział ze silnik pracuje bardzo równo nie stuka nic płyn chłodnicy jest czysty nie ubywa olej troszkę ubywa ponieważ stwierdził i widać że już gumki puszczają pod kolektorami ssącymi i uszczelka pod głowicą ale nic nie fuka wkoło uszczelki i zostało zdiagnozowane ze po zdjęciu rurki z odmy i zatkaniu palcem przez krótki czas to robi się ciśnienie a po odkręceniu korka wlewu czuć spaliny i nawet widać dymek i na zimnym silniku i na ciepłym. Jak ktoś już miał takie problemy i może hoc troszkę doradzić to z góry dziękuje

    0 6
  • #3 19 Paź 2014 21:36
    witold04
    Poziom 15  

    Nic nie napisałeś o przebiegu km.

    Łukasz2509 napisał:
    niskie ciśnienie kompresji na trzecim cylindrze. Miernik pokazał 19 za pierwszym pomiarem a drugi pomiar pokazał już 24

    Nic złego tam się nie dzieje, istnieje podejrzenie że pierścienie mogą nie trzymać już jak powinny.
    Łukasz2509 napisał:
    po zdjęciu rurki z odmy i zatkaniu palcem przez krótki czas to robi się ciśnienie

    Nie masz się co martwić ciśnienie się będzie robić, po coś ta odma jest ! odpowietrza ona silnik w którym tłoki działają jak kompresor na skrzynie korbową.
    Łukasz2509 napisał:
    po odkręceniu korka wlewu czuć spaliny i nawet widać dymek

    Ten dymek to są opary oleju,
    Strumien swiadomosci swia napisał:
    Kolego nie szukaj problemu na siłę.

    Jestem za :D jak silnik pracuje poprawnie to nie ma najmniejszego sensu się tym martwić.

    0
  • #4 25 Paź 2014 18:03
    Łukasz2509
    Poziom 6  

    dzięki. A co do oparów oleju to ten dymek pokazuje się nawet na zimnym silniku zaraz po odpaleniu. Auto ma przejechane 290 tys. tyle pokazuje ale mechanik mówi ze to jest za mało i ze ktoś wcześniej cofną licznik i na pewno o 100 tys. km jak nie więcej

    0
  • #5 25 Paź 2014 18:42
    manta
    Poziom 39  

    A poza tą rzekomo niską kompresją jakie inne problemy?

    0
  • #6 02 Lis 2014 15:55
    Łukasz2509
    Poziom 6  

    To ten dym po odkteceniu korka wlewu oleju na zimnym silniku ale zapalonym i na ciepłym i ostatnio zaobserwowałem po zapaleniu auta i odkręceniu korka wlewu oleju to słychac fukanie w rozrządzie a jak juz sie nagrzeje silnik do 80 stopni to juz tego nie słychac tylko na zimnym silniku i na odkręconym korku bo na zakręconym to nic nie słychac.

    0
  • #7 02 Lis 2014 18:14
    markslew
    Poziom 27  

    Szukasz dziury w całym. A fukać to zawsze fuka, byle nie ewidentnie spalinami.

    0