logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć fotokomórki Beninca Pupilla do centrali Beninca Heady?

Danek0201 02 Gru 2014 09:31 7491 8
REKLAMA
  • #1 14184282
    Danek0201
    Poziom 2  
    Witam.
    Jestem laikiem i mam problem z podpięciem fotokomórek do centrali Beninca Heady.
    Fotokomórki to Beninca Pupilla. :cry
    Schemat podaję:
    Załączniki:
    • heady.pdf (1.52 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 14199268
    Danek0201
    Poziom 2  
    to jest schemat photo test czyli test fotokomórek a nie
    normalny tryb działania

Dodano po 24 [minuty]:

wiec z schematu wynika ze siłowniki ida pod 6,7,8 oraz 9,10,11 a kondensatory pod 6,8 i 9,11 zasilanie fotokomórek to 14, 15 i kierując sie układem grzechotnika wystarczy podpiac tam TX i RX i poźniej com z RX do styku w centrali 26 a styk zamkniety z RX oid zacisk 25 , i czy to połaczenie jest juz tym własciwym do stałej pracy, i kolejne pytanie pod krore zaciski wpiać domofon aby otwierał brame , z gory dziekuje i prosze sie nie madzyc bo jesli ktos wie to niech pomoże a jesli nie to niech siedzi na dupie i ludzi nie denerwuje jak kolega grzechotnik

Moderowany przez retrofood:

Ostrzeżenie nr 1 za obrażanie innych. Pkt 3.1.9 regulaminu.

Radzę również pisać po polsku. Pkt 3.1.13 regulaminu. [retrofood]
  • #4 14201008
    kotbury
    specjalista -automatyka bramowa
    Ocena: 3600
    Cytat:
    to jest schemat photo test czyli test fotokomórek a nie
    normalny tryb działania