Kolejny problem...
Outlook Express nie chce wysyłać wiadomości. Odbiera bez problemu.
Mam oba konta na o2
Wysłanie maila kończy się wielokrotnym wywaleniem okienka z prośbą o podanie hasła. Hasło jest wpisane jak trzeba i tak w kółko. Przycisk "anuluj" i wywala puste okno błędów. Zazwyczaj puste bo co któryś raz pojawia się taki komunikat:
"Twój serwer nieoczekiwanie zakończył połączenie. Mogło być to spowodowane: nieprawidłową konfiguracją serwera, problemami z siecią lub długim okresem nieaktywności. Konto: 'ARCHICAR', Serwer: 'poczta.o2.pl', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Tak, Numer błędu: 0x800CCC0F"
W poprzednim tygodniu w ogóle było zablokowane i wysyłanie i odbieranie poczty. Po wejściu na stronę www.o2 i zalogowaniu się do panelu poczty był komunikat, że konto zostało zablokowane bo wykryto podejrzaną działalność... "
Zmieniłem hasło i jakiś czas było OK. Od 3 dni odbiera ale nie wysyła...
Co jest znów zgrane...?
Konfiguracja poczty zrobiona zgodnie z wytycznymi o2.
Prowadzę ważną korespondencję biznesową na tym koncie.. muszę odpowiedzieć na pocztę która przyszła od kontrahenta.
Co robić...??
Outlook Express nie chce wysyłać wiadomości. Odbiera bez problemu.
Mam oba konta na o2
Wysłanie maila kończy się wielokrotnym wywaleniem okienka z prośbą o podanie hasła. Hasło jest wpisane jak trzeba i tak w kółko. Przycisk "anuluj" i wywala puste okno błędów. Zazwyczaj puste bo co któryś raz pojawia się taki komunikat:
"Twój serwer nieoczekiwanie zakończył połączenie. Mogło być to spowodowane: nieprawidłową konfiguracją serwera, problemami z siecią lub długim okresem nieaktywności. Konto: 'ARCHICAR', Serwer: 'poczta.o2.pl', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Tak, Numer błędu: 0x800CCC0F"
W poprzednim tygodniu w ogóle było zablokowane i wysyłanie i odbieranie poczty. Po wejściu na stronę www.o2 i zalogowaniu się do panelu poczty był komunikat, że konto zostało zablokowane bo wykryto podejrzaną działalność... "
Zmieniłem hasło i jakiś czas było OK. Od 3 dni odbiera ale nie wysyła...
Co jest znów zgrane...?
Konfiguracja poczty zrobiona zgodnie z wytycznymi o2.
Prowadzę ważną korespondencję biznesową na tym koncie.. muszę odpowiedzieć na pocztę która przyszła od kontrahenta.
Co robić...??