Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 407 SW 2.0HDi - Po wymianie ukladu wtryskowego odpala i gasnie.

Zbyniu123 11 Sep 2015 23:18 2829 13
  • #1
    Zbyniu123
    Level 12  
    Witam wszystkich,

    Tak jak w temacie, pompa puszczala opilki i zostala wymieniona razem z wtryskami i plukaniem calego ukladu.

    Auto odpala normalnie, ale po kilku sekundach gasnie i tak w kolko.

    Bledy jakie udalo mi sie zanotowac to :

    -P1435
    -P1445
    -P1351
    -P2562
    -P0238
    -P0087

    podczas krecenia na wyswietlaczu malym miga OIL, nic wiecej nie udalo mi sie zanotowac.

    Bardzo dziekuje za jakiekolwiek podpowiedzi
    Zbyniu
  • Helpful post
    #2
    Zbiniu72
    Level 13  
    Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie
    zmienią kody Immo!
    I sprawdzą błędy :idea:
    -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą.
    -P1445 -problem z filtrem cząstek stałych.
    -P1351 -Problem z układ przekaźnika podgrzewania.
    -P2562 -problem z ciśnieniem doładowania.
    -P0238 -problem z turbiną.
    -P0087 -problem z regulacją wysokiego ciśnienia paliwa.
    Powodzenia Zbiniu72. :D
  • #3
    daras41
    Level 25  
    Wtryski i pompa nowe czy używka ?
  • #4
    jokerro
    Level 34  
    Co powraca jak skaujesz?
  • #5
    Zbyniu123
    Level 12  
    Auto odpala i gasnie killa razy, po kilku razach przestaje sterowac wtryskami i wszystkie bledy wracaja, po usunieciu znowu odpala i gasnie.
    Mozliwe zeby otwarty egr zaduszal silnik ? Albo wariowal czujnik cisnienia na listwie?

    Dodano po 3 [minuty]:

    Wydaje mi sie ze jak by padlo immo to auto wcale by nie odpalilo.
    Zmienialem regulator cisnienia czy od tego moglo wysypac sie immo ? Jest jakas adaptacja tego regulatora?. Czy mozna zrobic jakis reset ?
  • #6
    daras41
    Level 25  
    Zobacz co się dzieje z ciśnieniem na listwie w chwili kiedy gaśnie, czy jest za duże czy za małe.
  • #7
    milejow
    Level 43  
    Zbiniu72 wrote:
    Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie
    zmienią kody Immo!

    Od kiedy to tam układ paliwowy dotyka sieci CAN???
    Zbiniu72 wrote:
    -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą.

    To też dobre-widziałeś tam kiedyś przy pompie CR. CANa?
  • #8
    emeryt2
    Level 42  
    Czy czujnik cisnienia na listwie i regulator ciśnienia na pompie zostawiłeś stare , czy dałeś z nowym zespołem?
  • #9
    grala1
    VAG group specialist
    Nie wiem czy w tym aucie to zadziała ale odepnij wtyczkę od czujnika ciśnienia, jak będzie chodził cały czas to masz zbyt wysokie ciśnienie lub uszkodzony czujnik.
  • #10
    Zbyniu123
    Level 12  
    Wszystkie czujniki/ regulatory sa stare, szyna byla czyszczona i czujnik nie byl wykrecany.

    Po samym zaplonie cisnienie na listwie jest 0, ale czasem skoczy do 2800 bar, czy mozliwe jest zeby ten czujnik tak wariowal ? Moze sie zabrudzil opilkiem z pompy?.

    A czesci wszystkie uzywane z silnika w ktorym pekl zawor wydechowy

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jak auto gasnie to na listwie jest 180 bar
  • #11
    daras41
    Level 25  
    Podmień czujnik ciśnienia. Podobne cyrki miałem niedawno w 1,6HDI.
  • #12
    Zbyniu123
    Level 12  
    Witam
    Auto ztrasznie klepalo po odpaleniu wiec pomyslalem ze wtrysk jest jakis uwalony i zmienilem na stare, auto odpalilo i pochodzilo chwile, ale zgaslo, wiec postanowilem wymienic pompe.

    Po wymianie pompy auto odpalilo i chodzi dosc cicho i nie klepie, ale niestety strasznie kopci na bialo, tak jak by rzygalo paliwem.

    Rozkrecilem stara pompe i okazalo sie ze w srodku na sciankach sa jak by czasteczki rdzy i pelno brazowej mazi, wiec chyba pompa zalatwila wtryski do konca, ale czy wtedy auto bylo by w stanie odpalic bez problemu?.

    Caly czas wyskakuja bledy odnosnie dodatku wtryskiwanego do paliwa, czy jest mozliwosc ze podczas nie wiadmo ilu nie udanych prob odpalanie auta i setek razy odpinania akumulatora do ladowania komputer mogl dodac za duzo dodatku i przez to auto by nie przepalalo paliwa?.

    Do tego auto napewne nie ma zadnego doladowania turbo, byl blad zwarcie na regulatorze turba, ale juz nic nie wyskakuje.

    Z gory dziekuje wszystkim za pomoc
  • #13
    Zbyniu123
    Level 12  
    DZis rano auto odpalilem i dopuki sie lekko nie nagrzeje to nie kopci, zaczyna kopcic coraz mocniej w miare rozgrzewania, jak doda sie gazu to pluje paliwem z wydechu.

    Czy moze to byc wina paliwa? ze za duzo eolys nawalil?
  • #14
    daras41
    Level 25  
    Może regenerację filtra włącza ,zerknij w parametry.