Witam, jeśli nie w tym miejscu pisze to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu i z góry przepraszam:)
Od momentu kupna tego auta występuje problem z nie włączającym się wentylatorem na chłodnicy i teraz tak, samochód pracuje osiąda temperaturę około 60 stopni i zaczyna powoli się gotować płyn chłodniczy a powyżej 70 stopni włancza się wentylator na pierwszym biegu ale kręci sie zbyt krótko i wolno by ochłodzić cały układ żeby było ciekawiej to przy około 92 stopniach powinien się włączyć drugi bieg czyli szybszy ale wogóle się nic nie włancza i auto poprostu sie gotuje i to dosłownie!
Z nowych rzeczy w tym układzie są termostat oraz czujnik w chłodnicy (czyli ten który powinien uruchamiać wentylatory) oczywiście na krótko wentylatory chodzą bez problemu i tak też działa cały ten układ od kąd mam to auto czyli od czerwca tego roku, byłem u mechaników nie potrafia za radzić całej tej sytuacji
i sugerują żeby tak jeździc cały czas, ale jako że idzie zima (teoretycznie) pomyślałem że chcę to zrobić, ktoś coś jest w stanie poradzić w tej materi??
Od momentu kupna tego auta występuje problem z nie włączającym się wentylatorem na chłodnicy i teraz tak, samochód pracuje osiąda temperaturę około 60 stopni i zaczyna powoli się gotować płyn chłodniczy a powyżej 70 stopni włancza się wentylator na pierwszym biegu ale kręci sie zbyt krótko i wolno by ochłodzić cały układ żeby było ciekawiej to przy około 92 stopniach powinien się włączyć drugi bieg czyli szybszy ale wogóle się nic nie włancza i auto poprostu sie gotuje i to dosłownie!
Z nowych rzeczy w tym układzie są termostat oraz czujnik w chłodnicy (czyli ten który powinien uruchamiać wentylatory) oczywiście na krótko wentylatory chodzą bez problemu i tak też działa cały ten układ od kąd mam to auto czyli od czerwca tego roku, byłem u mechaników nie potrafia za radzić całej tej sytuacji
