Za 3 klocki z klimą to nie liczy się już marka, tylko stan utrzymania, to są naprawdę minimalne pieniądze że jeszcze coś jeżdżącego można z klimą wyrwać. Ja bym tego Golfa reanimował w nieskończoność, jak tylko nie jest przegnity jak sito to resztę da się ogarnąć. Popatrz na allegro/olx bo to raczej sprowadzone rzeczy muszą być.
PS. Te co miałem, z naprawdę tanich:
Hyundai Accent- mechanika jest bardzo dobra, blacha do dupy, klima się zdarza.
Daewoo Lanos - mechanika taka sobie, blacha do dupy, klima rzadko, tani w eksploatacji bardzo
Alfa 145/146 - mechanika w miarę ok, blacha taka sobie - ale raczej na plus jak nie rozbijany, klima często
Ford Escort 1.6 Bolero 2 - blacha katastrofa, mechanika w miarę ok, ciężko z krajowych o auto z klimą
Skoda Fabia - mechanika średnia, blacha super, klima rzadko w krajowych, tyle tylko że to auto za 10 tys.
Z tych co mam styczność często, ale są droższe:
Ford Fusion/Fiesta - mechanika do dupy, blacha katastrofa, klima się zdarza
Audi B4/A4 - mechanika ok, blacha rewelacja, klima rzadko u nas w kraju
Astra II - mechanika ok, blacha średnia (ale nie rewelacyjna), klima rzadko u nas w kraju, często w sprowadzonych
Volvo V40/S40 - mechanika w miarę ok, blacha średnia, klima się zdarza
Renault Megane I (także to duże) - mechanika tragedia, blacha tragedia, klima często w sprowadzonych
Peugeot 206 - mechanika ok, blacha ok, klima rzadko w krajowych
Citroen Saxo - mechanika ok, blacha ok, klima rzadko w krajowych
PS2. Podaj propozycję auta bo za tę cenę to każdy może być. To już nie kwestia marki ale konkretnego egzemplarza.