Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Łucznik 466 - maszyna nie przesuwa materiału

14 Lip 2016 14:43 5421 22
  • Poziom 7  
    Witam.
    Proszę o pomoc. Mam maszynę do szycia Łucznik 466. Pracowała nienagannie. Dziś przy szyciu przestała przesuwać materiał. Gdy mocno ciągnę to szyje, ale bardzo drobnym ściegiem. Wydaję dziwne dźwięki. Nie znam się w ogóle na maszynach do szycia.
    Proszę o radę i pomoc.
  • Warunkowo odblokowany
    1. Jedną pomoc już dostałaś. Poprawiłem błędy.
    2. Maszyna się rozregulowała.
    3. Jak nie masz pojęcia o regulacji, to zostaje Ci oddać ją do odpowiedniego warsztatu.
  • Poziom 7  
    Dziękuję za poprawienie błędów. Tak myślałam, że czeka ją przegląd.
  • Poziom 21  
    Po prawej stronie w dolnej części maszyny jest pokrętło a chyba obok tego pokrętła na głowicy jest wygrawerowany znak w kształcie kratki. To pokrętło służy do wyłączania ząbków transportu z przesuwania materiału,może ktoś się nim bawił i opuścił ząbki na dół i nie wychodzą ponad płytkę ściegową.
  • Poziom 7  
    Przy mojej maszynie nie ma tego pokrętła

Dodano po 10 [minuty]:

przy mojej maszynie nie ma tego pokretła
  • Poziom 21  
    To najlepszym wyjściem będzie nagrać filmik podczas baaaaaardzo wolnych obrotów maszyny.Najlepiej bardzo powoli kręcić ręcznie .
  • Poziom 7  
    Próbowałam wstawić zdjęcie. Niestety nie che się załadować. Jutro nagram film.
  • Poziom 7  
    ilmik mam ale niestety nie umiem wstawic ,ale wyraznie widac ze ząbki chowaja sie ,nie przesuwaja sie
  • Poziom 21  
    Wysłałem wiadomość na PW
  • Poziom 36  
    A czy po podłożeniu materiału opuszczasz stopkę?
    Może to jest śmieszne ale czasami rozwiązania najprostsze skutkują.
  • Poziom 21  
    Skoro nie ma pokrętła wyłączającego ząbki to powstaje pytanie czy jest to Łucznik 466?
  • Poziom 7