logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć Satel VERSA do MICRA jako moduł komunikacyjny GSM?

aliendragon 01 Lut 2017 10:49 1314 9
  • #1 16244465
    aliendragon
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Witam.

Mój problem polega na połączeniu płyty VERSA z MICRA. Wiem napewno że do komunikacji w VERSIE stosuje się wtyki TIPP i RING. Niestety nigdzie nie mogę znaleść informacji pod jaki wtyk podłączyć kabelki w MICRZE z zasilaniem sobie poradze. Jeszcze się nie bawiłem w programowanie, ale myślę, że sobie poradze. W temacie jestem początkujący działam hobbystycznie.
  • Pomocny post
    #2 16244483
    suworow
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1276
    aliendragon napisał:
    Wiem napewno że do komunikacji w VERSIE stosuje się wtyki TIPP i RING

Niewątpliwie również, ale w tym wypadku micra może pozostać głucha na sygnały wysyłane przez centralę. Takie rozwiązanie stosuje się w przypadku podłaczania nadajnika symulującego linię telefoniczną np satel T1.
    W kolegi wypadku należy się skupić na komunikacji wyjścia-wejścia, a więc poszukać schematów podłączenia Versy z nadajnikami typu satel T2 czy T4. Elektrycznie nie ma różnicy.
    Czemu wybór padł na micrę?
    Czekamy na pierwsze efekty wykonanej pracy.
    pozdrawiam
  • #3 16244509
    aliendragon
    Poziom 10  
    Kolega miał VERSE której nie używał, a ja MICRE którą chciałem podzielić na strefy. Więc dokupiłem moduł MCU do VERSY i walczę. Dam znać jaki udało mi się uzyskać efekt. To co mi napisałeś powinno pomóc. Pozdrawiam
  • #5 16244523
    aliendragon
    Poziom 10