logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć motoreduktor z 7 przewodami do giętarki?

kamlak 01 Maj 2017 15:07 3099 26
  • #1 16447903
    kamlak
    Poziom 7  
    Ocena: 1
    Witam serdecznie,
    Potrzebuje pomocy w podłączeniu motoreduktora.
    Otrzymałem takowy w prezencie od kolegi z UK. Motoreduktor jest jak dla mnie zbyt drogi, by go popsuć na starcie dlatego zamiast robić metodę prób i błędów wole zapytać fachowców o radę.

Chciałbym podłączyć go do giętarki jak na zdjęciu, ale najpierw muszę go uruchomić i w tym potrzebna mi jest Wasza pomoc :)
    Z silnika wychodzi 7 przewodów i tak jak wspomniałem nie chcę robić nic na opak, czy orientuje się ktoś który jest który ? Jestem zielony w elektryce dlatego proszę o wyrozumiałość. O ile dam sobie radę z konstrukcją podłączenia do giętarki to z podłączeniem elektrycznym mam problem. Chciałbym tylko móc nim przełączać raz w jedną raz w drugą stronę, a wiem, że takową funkcje pełnił.

Pozdrawiam
    Kamil

Jak podłączyć motoreduktor z 7 przewodami do giętarki? Jak podłączyć motoreduktor z 7 przewodami do giętarki? Jak podłączyć motoreduktor z 7 przewodami do giętarki? Jak podłączyć motoreduktor z 7 przewodami do giętarki?
  • #2 16447930
    sp4olh
    Poziom 24  
    Ocena: 104
    czy już zdobyłeś kondensator taki jak na tabliczce znamionowej.
  • #3 16448180
    kamlak
    Poziom 7  
    sp4olh napisał:
    czy już zdobyłeś kondensator taki jak na tabliczce znamionowej.

Ale on już posiada wszystko w sobie, co fakt mogłem od razu zrobić zdjęcie co jest w środku.
    Jak podłączyć motoreduktor z 7 przewodami do giętarki? Jak podłączyć motoreduktor z 7 przewodami do giętarki?
  • #4 16448697
    nikusert
    Poziom 41  
    Ocena: 1747
    Witam .