Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW PASSAT B7 - Ciśnienie paliwa.

mateuszwys 07 Maj 2017 18:12 2154 8
  • #1 07 Maj 2017 18:12
    mateuszwys
    Poziom 5  

    Koledzy mam problem w Passacie b7 2.0 TDI 140 km

    Mianowicie, od samego początku na VAGu było widać błąd P1065 - REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA,RÓŻNICA REGULACJI. Auto od czasu do czasu na biegu jałowym delikatnie poszarpywało, praca silnika była nierówna.

    Padło na wymianę czujnika ciśnienia paliwa O3L 906051 oraz regulatora 057130764AB.

    Po wymianie auto odpalone i wszystko chodziło idealnie, przejechane pierwsze 2-3 km auto weszło w tryb awaryjny ( zapalona kontrolka świec), zero mocy, kręciło do 3 tys. obrotów, a na postoju trzęsło całym autem. Padła decyzja o ponownej wymianie regulatora, wyszło tak że założony był z inną końcówką oznaczenia. Auto na postoju chodziło idealnie, jednak podczas jazdy zaczął wskakiwać błąd zbyt niskiej wartości ciśnienia na rampie. Włożono więc poprzedni, pierwszy regulator i okazało się ze autem buja dużo bardziej niż na samym początku, mimo iż regulator jest ten sam. W dniu dzisiejszym miałem dostęp do kolejnych dwóch regulatorów o odpowiednim oznaczeniu tj. końcówce numeru AB. Początkowo na jednym i drugim całym autem trzęsło i zapalał się błąd P1065. Po którymś z kolei wykasowaniu owego błedu, auto nagle zaczęło chodzić równiutko na biegu jałowym, niestety zaczął wskakiwać błąd P 0087, czyli zbyt niska wartość ciśnienia na rampie. W tej chwili sytuacja wygląda tak, ze obojętnie który regulator włożę, łącznie z tym który siedział w aucie oryginalnie, auto chodzi równiutko ale po dodaniu gazu wskakuje w tryb awaryjny i wyskakuje błąd P 0087.

    Koledzy proszę o pomoc, czy to wina używanych czujników, czy może chwytać się czegoś innego?

    0 8
  • #2 07 Maj 2017 18:27
    adam7009
    Poziom 38  

    wina w układzie CR,a co ? to musisz demontować po kolei i na stół w celu sprawdzenia.

    0
  • #3 08 Maj 2017 20:47
    mateuszwys
    Poziom 5  

    Mam wtryski na stole, zgodnie z tym co kolego napisałeś. Jak je sprawdzić??

    0
  • #4 08 Maj 2017 21:01
    sly_1978
    Poziom 19  

    Zrobiło się zabawnie. Chodzi o stół probierczy do testowania wtryskiwaczy.

    0
  • #5 08 Maj 2017 21:05
    szymitsu21
    Moderator Samochody

    Nie pamiętam czy na bliźniaczym forum Ci pisałem, ale załóż nowy regler żeby spać spokojne bo możliwe że te używki są warte tego samego.

    0
  • #6 08 Maj 2017 22:45
    mateuszwys
    Poziom 5  

    Kolego wiem o co chodzi, po prostu troche ironizowalem po odpowiedzi, ze mam szukac usterki w układzie CR, bylo to oczywiste a liczylem na konkretne wskazowki dotyczace opisanego problemu.

    Wlasnie dzisiaj zamowilem nowy regulator- powstrzymywalrm sie gdyz nie jest tani, aczkolwiek gdzies wyczytalem, ze moznago montowac tylko raz, a wyciagniety nie bedzie dobrze funkcjonowal.

    0
  • #7 08 Maj 2017 23:19
    T5
    Moderator Samochody

    Ile to ma przebiegu?
    Kilka razy wymieniałem pompę po przebiegach ok 60, 70 tyś km.
    Sypały opiłkami.

    0
  • #8 09 Maj 2017 09:40
    mateuszwys
    Poziom 5  

    180tys. Udokumentowanego, polski salon. Zadnych opiłków nie widac. Z vaga jedynie cisnienie na rampie rzeczywiste rozni sie z zadanym.

    2
  • #9 01 Lip 2018 22:07
    pprezzes
    Poziom 10  

    T5 napisał:
    Ile to ma przebiegu?
    Kilka razy wymieniałem pompę po przebiegach ok 60, 70 tyś km.
    Sypały opiłkami.


    Pytanie do starych wyjadaczy:
    Uszkodzony silnik (2,0 TDI CR CBAB, passat B6 2010) stoi i czeka na naprawę lub wymianę z powodu awarii korbowodu. W międzyczasie sprawdziłem filtr paliwa i stwierdziłem opiłki metalu. Czy to oznacza automatyczny wyrok na wtryskiwacze?
    Drugie pytanie:
    Czy do Passata B6 z 2010 ze skrzynią biegów KXX mogę wstawiać silnik CFFB bez przeróbek???? co ze sterownikiem silnika?
    P.s. Nie śmiać się proszę z pytań, jestem z innej branży, tylko po lekturze różnych forów :-)

    Trzecia sprawa:
    Szukam silnika CBAB od uczciwego człowieka (doświadczenia po tygodniu poszukiwań mam straszne - 90 procent sprzedawców silników, na których trafiłem w WLKP to kombinatorzy, którzy zatajają podstawowe informacje o silniku typu przebieg i rocznik.)

    0