Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ferguson 4K - Odbiór TV z Hotbirda i Astry

09 Maj 2017 14:21 2562 8
  • Poziom 16  
    Witam

Posiadam odbiornik Ariva 4k Combo, antenę sat o średnicy 80 cm z konwerterem typu Monoblock. Antena ustawiona jest na satelitę Hotbird i z monoblocka na Astre.
    Nie mam płatnej TV tylko kanały FTA. Z Hotbirdem z klucza nie mam żadnego problemu. Pytanie moje jest takie czy mogę odbierać z tego zestawy antenowego z satelity Astra takie transpordery : 1KR, 3B, 2E, 4A i chyba coś tam jeszcze. W ustawieniach tunera są one widoczne , ale odbiór z Astry mam tylko z jednego transprdera , chyba 1KR . Pomimo że na reszcie mieszam w ustawieniach DiSEqC to miernik siła/jakość nic nie pokazuje, tylko na jednym transporderze jest jakby odpowiedni sygnał. W temacie jestem bardzo początkujący. Proszę o informację czy jest możliwy odbiór sygnału z Astry z w/w transporderów na tej antenie i jak ewentualnie ustawić takie parametry jak: TP, LNB Type, Sat CR/Unicable, Lnb Power, 22KHz, ToneBurst, DiSEqC 1.0 i 1.1 .

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

• Poziom 43  
    Powodem braku sygnału mogą być nieaktywne transpordery bądź uszkodzenie któregoś z elementów instalacji - od kabla, źle założonego wtyku na uszkodzeniu konwertera kończąc.
  • Poziom 43  
    bravo8 napisał:
    Pytanie moje jest takie czy mogę odbierać z tego zestawy antenowego z satelity Astra takie transpordery : 1KR, 3B, 2E, 4A i chyba coś tam jeszcze. W ustawieniach tunera są one widoczne , ale odbiór z Astry mam tylko z jednego transprdera , chyba 1KR . P

Nie wiem co masz za dziwaczne oznaczenia w tej Arivie 4K ale ciebie interesuje Astra 19.2°E Tu masz oznaczenia https://www.lyngsat.com/europe.html
    Jak widać to 1KR. Jak klikniesz na 19.2°E to dostaniesz parametry transponderów.