logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ferguson 4K - Odbiór TV z Hotbirda i Astry

bravo8 09 Maj 2017 14:21 5676 8
REKLAMA
  • #1 16465499
    bravo8
    Poziom 16  
    Ocena: 54
    Witam

Posiadam odbiornik Ariva 4k Combo, antenę sat o średnicy 80 cm z konwerterem typu Monoblock. Antena ustawiona jest na satelitę Hotbird i z monoblocka na Astre.
    Nie mam płatnej TV tylko kanały FTA. Z Hotbirdem z klucza nie mam żadnego problemu. Pytanie moje jest takie czy mogę odbierać z tego zestawy antenowego z satelity Astra takie transpordery : 1KR, 3B, 2E, 4A i chyba coś tam jeszcze. W ustawieniach tunera są one widoczne , ale odbiór z Astry mam tylko z jednego transprdera , chyba 1KR . Pomimo że na reszcie mieszam w ustawieniach DiSEqC to miernik siła/jakość nic nie pokazuje, tylko na jednym transporderze jest jakby odpowiedni sygnał. W temacie jestem bardzo początkujący. Proszę o informację czy jest możliwy odbiór sygnału z Astry z w/w transporderów na tej antenie i jak ewentualnie ustawić takie parametry jak: TP, LNB Type, Sat CR/Unicable, Lnb Power, 22KHz, ToneBurst, DiSEqC 1.0 i 1.1 .

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 16465527
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15532
    Powodem braku sygnału mogą być nieaktywne transpordery bądź uszkodzenie któregoś z elementów instalacji - od kabla, źle założonego wtyku na uszkodzeniu konwertera kończąc.
    Konto firmowe:
    Z
    Pka, Poznań, 60-850
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #3 16465591
    LeDy
    Poziom 43  
    Ocena: 2938
    bravo8 napisał:
    Pytanie moje jest takie czy mogę odbierać z tego zestawy antenowego z satelity Astra takie transpordery : 1KR, 3B, 2E, 4A i chyba coś tam jeszcze. W ustawieniach tunera są one widoczne , ale odbiór z Astry mam tylko z jednego transprdera , chyba 1KR . P