Witam Wszystkich Forumowiczów!
A więc !
Mam problem z częstym wypalaniem DPF temat już był przerabiany tutaj na forum , ale !
Rok temu kupiłem Captivę z 2007 roku 2.0 Vcdi , po jakimś czasie zauważyłem że silnik wchodzi na obroty 1000 włączają się wentylatory i śmierdzi jak z grila
Poczytałem trochę tutaj na forum , podłączyłem do kompa no i z czytało że wypala go co 150 km . a więc postanowiłem go wyczyścić kupiłem na ebay środek do czyszczenia dpf i wyczyściłem problem w sumie zniknął wypalanie po czyszczeniu dopiero po przejechaniu 900 km ! zajebiście! Jakieś 6 miesięcy później problem wrócił przebieg jakieś 10 tys km więcej! i wypalanie co 200 km tak ok , a więc zamówiłem nowego dpfa pojechałem na kanał wymieniłem no i zaświeciła się kontrolka kluczyk z olejem pomarańczowy , podłączyłem do kompa wskazało błąd niska jakość oleju , ok , zamówiłem olej castrol magnatec 5 w 40 wymieniłem ! No i teraz problem w sumie się zaczął wypalanie DPF następuje dokładnie co 60 km regularnie
Wie ktoś może gdzie leży problem ? czy trzeba w kompie go zresetować czy coś ??
Aha auto ma przejechane 217 tys serwis robiony od nowości co 15 - 20 tys ! po drodze wymieniony rozrząd 2 razy !
Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc bo zgłupiałem już o co kaman !1
Pozdrawiam !!
w załączniku screen z opcom !
zrobiony przy obrotach 2500

A więc !

Mam problem z częstym wypalaniem DPF temat już był przerabiany tutaj na forum , ale !
Rok temu kupiłem Captivę z 2007 roku 2.0 Vcdi , po jakimś czasie zauważyłem że silnik wchodzi na obroty 1000 włączają się wentylatory i śmierdzi jak z grila


Aha auto ma przejechane 217 tys serwis robiony od nowości co 15 - 20 tys ! po drodze wymieniony rozrząd 2 razy !
Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc bo zgłupiałem już o co kaman !1
Pozdrawiam !!
w załączniku screen z opcom !
zrobiony przy obrotach 2500
