logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie ubranie ochronne dla spawacza TIG? Oparzenia i ochrona oczu dla krótkowidza

daavid 12 Sie 2017 14:55 3324 9
REKLAMA
  • #1 16638213
    daavid
    Poziom 10  
    Ocena: 2
    Zaczynam swoją przygodę ze spawaniem. Jestem po kursie spawania TIG. Oczywiście na razie jestem zielony w tym temacie, ale spawanie na kursie szło mi bardzo dobrze.
    Podczas spawania posługiwałem się przyłbicą zbliżałem się dość blisko do sprawnego elementu co spowodowało oparzenia na klatce piersiowej. Jak się muszę przed tym chronić?
    Jestem krótkowidzem, noszę okulary. Są jakieś rozwiązania które mogą mi pomóc?
  • REKLAMA
  • #2 16638248
    Jacdiag
    Poziom 30  
    Ocena: 383
    Ameryki nie odkryję ... ale czy zapytałeś google ?

Np. "ubranie robocze spawalnicze" Około 176 000 wyników
    "przyłbice spawalnicze samościemniające" Około 17 200 wyników.

i możesz poczytać forum spawaczy http://www.forumspawalnicze.fora.pl/
  • #3 16638258
    daavid
    Poziom 10  
    Oczywiście, że sprawdzałem w Google, jednak chcę też zapytać fachowców np. po to żeby nie wydawać niewłaściwe pieniądze.
  • REKLAMA
  • #4 16638383
    kierbedz4
    Poziom 36  
    Ocena: 1009
    Musisz pozapinać bluzę ubrania ochronnego aż po szyję, a unikniesz oparzeń klatki piersiowej bo na plaży nie jesteś. Na ubranie robocze zakłada się fartuch skórzany, a na ręce oprócz skórzanych rękawic skórzane rękawy na całość długości ręki.
  • #5 16638413
    wada

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 732
    kierbedz4 napisał:
    Musisz pozapinać bluzę ubrania ochronnego aż po szyję a unikniesz oparzeń klatki piersiowej bo na plaży nie jesteś.Na ubranie robocze zakłada się fartuch skórzany a na ręce oprócz skórzanych rękawic skórzane rękawy na całość długości ręki.