enhanced wrote: Widać przecież że jest śruba na gazie a nie krokowiec.
Ten wąż od gazu jest wklejony naprzeciwko tej klejonej rury od odmy czy się myle bo nie widać tego?
Tak od spodu jest klejony. Jest tam wprowadzony bo wiadomo musi byc bo instalacja gazowa
enhanced wrote: Filmiki nagrane na gazie czy na benzynie? Choć mówisz że strzela też na samej benzynie?
na gazie, na benzynie sporadycznie strzela. Przy ruszaniu jedynka i dwójka naj gorzej strzela
enhanced wrote: Czy wcześniej działał kiedykolwiek bo zmieniałeś pare rzeczy dlaczego?
Wczesniej wszysto działało lecz od początku był taki mulasty, do połowy gazu elegancko a od połowy to go dławiło.
Dodano po 5 [minuty]: g107r wrote:
Błędów nie ma, ale kontrolka silnika świeci po włączeniu zapłonu ?
nie ma, wiadomo wszystkie swiecą i gasną , normalne.
Jest taki stary sposób, robimy reset sterownika klemą, programowanie wolnych obrotów jak kto lubi i jazda. Wszystko na benzynie, bez użycia gazu/lpg. Tylko praca na benzynie, co nam da pogląd czy prawidłowo i dobrze działa.
Z samą iskrą, to jest kilka rzeczy co może wpłynąć na jej tworzenie.
Nieoryginalne cewki, rozrząd, a raczej czujnik położenia wału i przestawiające się koło pasowe - ktoś pokpił sprawę, oraz wiązka silnika.[/quote]
To mam robić na zapalonym silniku ? z tą klemą ? odpiąć na 10 sekund tak?. Wątpię ze to pomoże ale ok.