Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Optymalny zestaw do szybkiego LTE na wsi

piotr230 08 Sie 2018 15:46 402 17
  • #1 08 Sie 2018 15:46
    piotr230
    Poziom 9  

Witam,

Temat strasznie oklepany, ale muszę coś zrobić w końcu z netem na wsi. Dostawcy netu u mnie są żadni (jak na razie), więc muszę postawić na LTE,
    a sygnał w sieciach komórkowych też jest nędzny. Mam dostęp do neta przez Play oraz Orange. Raczej będę chciał korzystać z Play (ale Orange również nie wykluczam). Mieszkam w Ozorowicach (gmina Wisznia Mała). Po przeglądnięciu forum skłaniam się do zakupu jakiegoś Huawei (e5186 ?, b618 ?,b715? ), a może jeszcze inny router, nie wiem, dlatego pytam. Chodzi o to , żebym nie musiał go zmieniać za rok czy dwa, a miał duże możliwości. Prawdopodobnie będę potrzebował jakąś dobrą antenę, którą wrzucę na komin. Jestem laikiem w tym temacie, więc sorry za niemądre pytania ,jeśli takowe padną.

Z góry dziękuję za pomoc,
    Piotr

0 17
  • #2 08 Sie 2018 15:58
    gold-game
    Poziom 18  

A myślałeś może o systemach wykorzystujących GSM oraz antenę satelitarną ? Cyfrowy polsat coś takiego oferuje. Jeżeli chcesz już coś wieszać na dachu, to idź w tą stronę, bo takie coś działa lepiej za miastem.

0
  • #3 08 Sie 2018 16:22
    piotr230
    Poziom 9  

gold-game napisał:
    A myślałeś może o systemach wykorzystujących GSM oraz antenę satelitarną ? Cyfrowy polsat coś takiego oferuje. Jeżeli chcesz już coś wieszać na dachu, to idź w tą stronę, bo takie coś działa lepiej za miastem.

Nie znam kompletnie tematu. Poczytam. Ale na razie muszę wykorzystać neta, którego mam z Play oraz Orange i za niego płacę. :D

0
  • #4 08 Sie 2018 17:06
    matek451
    Specjalista Sieci, Internet