Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nice mc424 +foto BF odwrotny ruch siłowników.

04 Wrz 2018 14:17 339 4
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich .

Proszę o pomoc. Podłączyłem napęd i fotki( moim zdaniem )według instrukcji oraz posiłkując się postami z forum.

Świecą się diody L1,2,3. Brama po naciśnięciu na centrali B2 ,wykonała test , jest przesunięcie fazowe . Brama otwiera się i zamyka, tzn myśli że się zamyka a jest otwarta i czujki działają na odwrót.

Czujki podłączone jako foto test
    Zacisk czujki nr 4 do 11 common ,a zacisk 5 do 13 photo. Mostek 11do 12 i 11do 14.
    Czy nie brakuje tu jeszcze mostka 12-14?

Czytałem o zmianie przewodów na siłownikach. Ale przecież podłączyłem zgodnie z kolorystyką.
    N do n ,L fazowy do fazowego i tak samo w centrali. Powinno hulać a tak nie jest. Nie znam się na silnikach .
    Czy ktoś na produkcji siłowników mógł źle podpiąć żyły do oryginalnej kostki, czy może takie zachowanie jest ponieważ źle podpięte sa fotokomórki?

Help
    Ps. Jak podłączyć nr 4 i 5 fotokomórki do zacisków centrali i jakie mostki zrobić, aby przerobić na stand by?Nice mc424 +foto BF odwrotny ruch siłowników.
  • Relpol przekaźniki
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 2  
    Dziękuję za odzew, właśnie twoje posty śledziłem szczególnie 😁 chodzi mi oto że trzymałem się logiki kolorów. Oczywiście że 24v . Miałem tak właśnie zrobić ale chciałem być pewny. Tak właśnie zrobiłem,reset centrali nie był konieczny. Wszystko śmiga. Chciałbym zmienić fototest na stand by bo mam dodatkowo zasilaczacz awaryjny ps 124 ze względu na częste zaniki napięcia od kilku sekund do godziny. (Nie modernizowana część sieci nN Tauron).
    Teraz mam tak podłączone fotki. zacisk 4i5 mam białe ,ale przedzwonilem je miernikiem i napewno 4 to 4 ,a 5 to 5.
    Pozdrawiam. Nice mc424 +foto BF odwrotny ruch siłowników.