logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak sprawdzić napięcie wyjściowe na 8 PIN w zasilaczu Xbox 360?

Buzzer01 08 Lut 2019 14:54 2379 8
REKLAMA
  • #1 17763272
    Buzzer01
    Poziom 4  
    Ocena: 3
    Witam, jestem początkującym amatorem elektroniki bardzo zielonym, zastanawia mnie zagadnienie dotyczące robienia pomiarów napięć różnych urządzeń. Obecnie chciał bym dowiedzieć sie jak poprawnie sprawdzić napięcie wyjściowe na zasilaczu gdzie wtyczka ma 8 PINów.
    Udało mi sie odczytać wartość 4.11V umieszczając elektrody na górnych pinach.
    Zgaduję, że to jest dla napięcia output stałego 5V, ale poprawcie mnie jesli źle rozumuje.
    Zastanawiam sie w jakich warunkach mogę dokonać pomiaru by odczytać wartość bliską 12V
    Jest to zasilacz od konsoli Xbox 360
    Dziekuje za wszelką pomoc i wyrozumiałość ze strony forumowiczów z dużym doświadczeniem, dla których takie pytania mogą wydać sie banalne i oczywiste.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 17763295
    jdubowski
    Specjalista - urządzenia lampowe
    Ocena: 2795
    Buzzer01 napisał:
    Obecnie chciał bym dowiedzieć sie jak poprawnie sprawdzić napięcie wyjściowe na zasilaczu gdzie wtyczka ma 8 PINów.

Po pierwsze ustalić jak sa wyprowadzone napięcia z zasilacza, czyli prościej - który pin ma jaką funkcję.

Buzzer01 napisał:
    Jest to zasilacz od konsoli Xbox 360

Do wyszukiwarki wpisujesz:

Xbox 360 power supply pinout

Zauważ że niektóre bardziej zaawansowane zasilacze po podaniu napięcia sieci podają tylko napięcie czuwania. Uruchomienie pozostałych napięć wymaga podania na odpowiedni pin odpowiedniego sygnału.
  • REKLAMA
  • #4 17763362
    Buzzer01
    Poziom 4