logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Edimax BR-6204WG i TP-LINK TL-WR740N - łączenie routerów bezprzewodowo

Qubikas 15 Mar 2019 17:29 705 22
REKLAMA
  • #1 17843994
    Qubikas
    Poziom 7  
    Witam, na wstępie proszę o wyrozumiałość, ponieważ jestem laikiem w tej dziedzinie.

Chciałbym by moja sieć wyglądała następująco:
    INTERNET (przewodowo) TP-LINK TL-WR740N (bezprzewodowo) Edimax BR-6204WG (przewodowo) KOMPUTER

tp_link
    LAN IP: 192.168.2.1
    DHCP: Enabled
    Default Gateway: 192.168.2.1
    Start IP: 192.168.2.100
    Stop IP: 192.168.2.199

edimax
    WAN TYPE: Wireless ISP (AP Disabled)
    LAN IP: 192.168.2.20
    DHCP: Disabled
    W zakładce Wireless > Basic Setting : przy pomocy Site Survey łącze się z tp-link

Przy połączeniu KOMPUTER (przewodowo) EDIMAX (port LAN) - brak dostępu do internetu.

Proszę o odpowiedź czy istnieje możliwość takiego połączenia, jeśli tak to w jaki sposób.
  • REKLAMA
  • #2 17844262
    roman_partyka
    Poziom 27  
    Ocena: 289
    Edimax umożliwia prace w trybie klienta?
  • #3 17844310
    Qubikas
    Poziom 7  
    Szczerze to sam nie wiem. W zakładce Wireless > Basic Settings > Mode są następujące opcje:
    AP
    Station-Ad Hoc
    Station Infrastructure
    AP Bridge-Point to Point
    AP Bridge-Point to Multi-Point
    AP Bridge-WDS
  • #4 17844898
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #5 17845028
    KOCUREK1970
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 5361
    Qubikas napisał:
    brak dostępu do internetu.

A jaki jest poziom sygnału z routera głównego tam gdzie jest ten Dlink?
    By DLink sygnał wykrył, odebrał i przepuścił go dalej musi być moc sygnału wifi minimum -50, -40 dBi

To co chcesz zrobić, to najgorsze rozwiązanie.
  • REKLAMA
  • #6 17845703
    Qubikas
    Poziom 7  
    @KOCUREK1970 Routery są obok siebie.