Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Smartfon do 600 złotych...

05 Lis 2019 16:20 279 15
  • Poziom 9  
    Witam,

Szukam jakiegoś w miarę przyzwoitego smartfona do 600 pln. Jedyny standard jaki mnie interesuje to aby wchodziła tam normalna karta sim (Nie ta nano bo nie chcę jej przycinać, ewentualnie dual sim o ile wtedy jest miejsce na taką i taką ? Nie znam się na smartfonach), no i nie musi być przesadnie duży. Jak sobie tak patrzyłem po ofercie to w oczy rzuciły mi się: Galaxy A10 i Xiaomi Redmi 7, HUAWEI P SMART 2018 FIG-LX1 albo coś tańszego Huawei Y5 2019. Z czego nie bardzo chciałbym ładować się w te xiaomi (mogą mieć problemy ze wsparciem czy coś takiego...).
  • Poziom 43  
    Problemy to ma mieć Huawei i dotyczy to nowych telefonów fabrycznie pozbawionych usług Google. Tym sprzedany już nie wyłączą bo by się nie wypłacili z odszkodowań. Co do nanosim to ja u operatora wymieniłem za free na 3 w jednym, czyli można użyć w każdym telefonie. Jak będzie dual sim to na pewno będzie na karty nanosim - albo dwa sloty w tym jeden zwykle zmienny na Micro SD albo trzy sloty czyli nanosim, nanosim i Micro SD. Na czym Ci zależy - wydajność, aparat, pamięć, dual sim?
  • Poziom 9  
    Aparat średnio, wydajność też nie musi być jakaś top (w końcu budżet jest jaki jest). Dobrze jakby było sporo pamięci i dobry głośnik tj. po podłączeniu słuchawek czy podłączeniu do jakiegoś głośnika żeby w miarę dobrze grało. Bardziej niż do grania czy robienia zdjęć potrzebuję go do słuchania, dzwonienia i przeglądania internetu ;) Co do karty to tak jak pisałem wolałbym żeby było Micro SD. Nie chce mi się z tym bawić.
  • Moderator - Na Wesoło HydePark
    Magik1996 napisał:
    Nie chce mi się z tym bawić