Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Urmet 1131 - schemat podłaczenia

Kateroto 09 Feb 2020 21:49 1305 7
    Kateroto
    Level 2  
    Witam.
    Temat był już poruszany na tym forum dla innych użytkowników ale nie umiem dojść do ładu z odpowiedziami i prawidłowo podłączyć kabli.

Miałem stary domofon, który chcę wymienić na URMET 1131.
    Mam 6 żył i nie wiem jak to podłączyć. Przeszukałem forum ale znalezione rozwiązania posiadały podłączany czerwony kabel którego w moim przypadku nie ma.

Załączam zdjęcie tego co posiadam i chce podłączyć.
    Urmet 1131 - schemat podłaczenia

Jedyne do czego doszedłem to, że ma prawidłowo przecięty mostek :)

Bedę bardzo wdzięczy na łopatologiczną odpowiedz ponieważ zupełnie nie znam się na tym

Z góry dziękuję.
    sosarek

Level 43  
    Kateroto wrote:
    Miałem stary domofon

Był to?
    Kateroto
    Level 2  
    Niestety nie mam pojęcia jaki to model czy nawet firma mogę służyć jedynie poniższym zdjęciem
    sosarek

Level 43  
    Jeśli się nie mylę to co miałeś to unifon do systemów cyfrowych, zworkami wybierany numer mieszkania, zaciski połączeniowe z lewej oraz prawej strony płytki.
    To co nabyłeś to unifon do systemów analogowych więc niekompatybilny.
    Zamieść zdjęcie kasety rozmównej znajdującej się w bloku.
    suworow
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Obudowa chyba Berga, ale pod maską cyfra o czym świadczy fakt ze pracował na dwóch żyłach i ma zworki do ustawienia adresu.Tym go nie zastąpisz.
    Najlepiej sprawdź jaki system jest zainstalowany w bloku ( panel przy drzwiach wejściowych) i kup odpowiedni unifon cyfrowy.
    Więcej na ten temat w poradniku. Ciebie interesuje punkt 2.2 i 3
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=17610704#17610704
    Cytat z poradnika: