logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nbox ITI-5800SX resetuje się po połączeniu z internetem - co robić?

koolzoli 18 Kwi 2020 18:57 3246 5
REKLAMA
  • #1 18628231
    koolzoli
    Poziom 5  
    Ocena: 3
    Cześć,

dość dziwny przypadek. Nic nie zmieniałem w oprogramowaniu, bo się na tym nie znam, a dekoder zaczął się resetować sam, po 4 latach używania. Dekoder to Nbox, ITI-5800SX, wgrana Enigma2.

Dekorder resetuje się, na ekranie pojawiają się napisy TEST, NAND, potem wgrywa się Enigma, załącza się TV i po chwili jak wskakuje ekran kanału, dekoder znów się resetuje i tak w kółko. W momencie kiedy wyjąłem kabel od internetu, dekoder przestaje się resetować, więc zresetowałem sieć, zresetowałem oscam i tyle mogę zrobić. Po załączeniu kabla on netu, dekoder znów zaczyna się resetować.

Jeśli chodzi o znajomość oprogramowania, wgrywania to jestem totalnie zielony.

Pomożecie?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 18628814
    rtomek
    Poziom 19  
    Ocena: 60
    Zwykle pomaga wymiana kondensatorów pod głowicą i na płytce głowicy ale doraźnie możesz odłączyć zasilanie dysku i kabel sygnałowy dysku.Mniejszy pobór prądu może pozwoli na stabilną pracę do poniedziałku a później oddasz do serwisu.
  • REKLAMA
  • #3 18629033
    koolzoli
    Poziom 5  
    Ok, dzięki za odpowiedź.

Czy to musi być serwis dekoderów czy wystarczy elektryk RTV? Znacie serwis we Wrocławiu lub okolicy?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 18629043
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15525
    koolzoli napisał:
    elektryk RTV?

Elektryk to Ci może gniazdko wymienić.
    Musisz znaleźć serwis RTV korzystając choćby z https://www.elektroda.pl/rtvforum/companies.html
    Konto firmowe:
    Z
    Pka, Poznań, 60-850
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #5 18629488
    koolzoli
    Poziom 5