logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Błąd w podłączeniu wyłącznika krzyżowego - lampa nie świeci, szukam błędu

madzia_pl 16 Wrz 2020 14:56 1179 10
  • #1 18926368
    madzia_pl
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Nie jestem zawodowym elektrykiem ale uczę się podstaw i udało mi się samej w domu rozprowadzic cała instalacje, podlaczyc osprzęt. Ale wyłącznik krzyżowy mnie rozłożył na łopatki bo zgodnie ze schematem a nie działa 🤯. Pomóżcie mi proszę znaleźć gdzie jest błąd.
    Jest tylko jedno ustawienie w którym lampa nie swieci. Schodowe wyłączniki są podświetlane. Brązowy wychodzący z ostatniego wyłącznika jest zwagowany z czarnym z lampy ( brązowy w lampie do stałe zasilanie - zgodnie ze schematem lampy).
    Tyle już godzin się zastanawiam i nie mam pojęcia gdzie jest błąd , proszę pomóżcie!

Błąd w podłączeniu wyłącznika krzyżowego - lampa nie świeci, szukam błędu Błąd w podłączeniu wyłącznika krzyżowego - lampa nie świeci, szukam błędu Błąd w podłączeniu wyłącznika krzyżowego - lampa nie świeci, szukam błędu Błąd w podłączeniu wyłącznika krzyżowego - lampa nie świeci, szukam błędu Błąd w podłączeniu wyłącznika krzyżowego - lampa nie świeci, szukam błędu Błąd w podłączeniu wyłącznika krzyżowego - lampa nie świeci, szukam błędu Błąd w podłączeniu wyłącznika krzyżowego - lampa nie świeci, szukam błędu
  • #2 18926394
    jdubowski
    Specjalista - urządzenia lampowe
    Ocena: 2794
    madzia_pl napisał:
    Ale włącznik krzyżowy mnie rozłożył na łopatki bo zgodnie ze schematem a nie działa

Gdzie masz ten schemat? Do układu trzech wyłączników potrzebujesz dwu schodowych i jednego krzyżowego.
    Każdy krzyżowy mozesz przerobić na schodowy przez założenie jednej zworki.
  • #3 18926400
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #4 18926408
    madzia_pl
    Poziom 11  
    Ocena: 2