logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Oscyloskop do 400zł dla hobbysty - 2 kanały, mobilność, zastosowanie audio, Mustool MT8206

Tomasz Piaskowski 01 Gru 2020 22:28 4338 15
REKLAMA
  • #1 19083356
    Tomasz Piaskowski
    Poziom 3  
    Ocena: 12
    Witam , jestem początkującym elektronikiem-serwisantem hobbystą , i jako iż niedługo zbliżają się święta to mój starszy brat bez kombinowania z prezentem dla mnie , po prostu się mnie zapytał co bym chciał pod choinkę , na początku proponował mi jakieś całkiem niezłe słuchawki bluetooth ale dał mi też wolną rękę czyli żebym sam coś sobie wymyślił co chce a ja tam wolałem coś przydatniejszego i wymyśliłem sobie oscyloskop , i ogólnie to budżet to max 400zł , chciałbym coś nie dużego , opcjonalnie 2 kanały i opcjonalnie nie stacjonarny , i żeby miał wiarygodne odczyty , ogólnie oscyloskop byłby stosowany tylko do audio i widziałem jakieś mierniki - oscyloskopy 2w1 jak Mustool MT8206 ale z jednej strony nie chcę czegoś słabej jakości a z drugiej strony myślę że ja nie potrzebuję czegoś bardzo zaawansowanego do moich potrzeb bo szkoda na to pieniędzy póki co .
    Byłbym wdzięczny za poradę .
  • REKLAMA
  • #2 19083374
    moze-byc
    Poziom 29  
    Ocena: 140
    Cieszę się że do elektroników dołącza kolejna osoba, niestety moim zdaniem 400pln to dużo za mało na sprzęt warty uwagi. Oscyloskop z prawdziwego zdarzenia o tak 1600-2000 kosztuje. Bardzo popularny model DS1054Z.
    Ale jeżeli chcesz "2 kanały do audio" mógłbym zaproponować bardziej przystawki oscyloskopowe podłączane do komputera. Idealne dla mechaników samochodowych, Tobie na początek też wystarczą ale moim zdaniem dosyć szybko z nich "wyrośniesz". Przykładowo taki Hantek 6022BE.
  • REKLAMA
  • #3 19083394
    Tomasz Piaskowski
    Poziom 3  
    moze-byc napisał: