logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dobór anteny zewnętrznej Signaflex do routera Alcatel Link Hub HH71V1 - obsługa pasm LTE

robsztix 10 Lut 2021 21:03 10989 6
REKLAMA
  • #1 19247728
    robsztix
    Poziom 10  
    Ocena: 27
    Witam, mógłby mi ktoś doradzić w sprawie internetu bezprzewodowego. Mamy internet z Orange działa tak sobie, router Alcatel link hub hh71v1, ma bardzo słaby zasięg, chciałbym do niego dołożyć antenę zewnętrzną signaflex http://www.signaflex.pl/antena-panelowa-dual-mimo-2x22dbi-4g-lte.html i skorzystać z nadajnika w pobliżu, który obsługuje agregacje dwóch pasm, bo router ma taką funkcję. Patrząc w specyfikacje tej anteny ni jak wpasowuje się w częstotliwości, bo obsłuży jedynie pasmo 800Mhz. Nie łapie się w pasma 900, 2100 i 2600, więc router i tak będzie korzystał tylko z jednego pasma, czy może się mylę. Jestem kompletnym laikiem, więc proszę o prosty język w odpowiedzi. Może inna antena lub router agregujący 4 pasma byłby lepszy (jeśli tak jaki)? Nasza lokalizacja to 53.438092, 14.727989, a nadajnik o którym mowa w odległości 1.43km. to 53.435527778, 14.74861111 Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Dobór anteny zewnętrznej Signaflex do routera Alcatel Link Hub HH71V1 - obsługa pasm LTE
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 19247785
    matek451
    Poziom 43  
    Ocena: 5752