logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Przeinstalowanie systemu Windows 7 z 32bit na 64bit: kroki, zachowanie plików, aktywacja kluczem

barkle 08 Lis 2021 13:00 2460 11
REKLAMA
  • #1 19696839
    barkle
    Poziom 6  
    Ocena: 14
    Witam, mam pewien problem, posiadam laptop z systemem Windows 7 32bit. Chciałbym zmienić go na 64bit, jak to zrobić krok po kroku? Wiem że jest dużo wątków z moim zapytaniem ale jestem trochę zielony w tym, a chciałbym się czegoś nauczyć. Moje podstawowe pytania:
    1. Jak sprawdzić czy to jest możliwe? Sprzęt który posiadam:
    Przeinstalowanie systemu Windows 7 z 32bit na 64bit: kroki, zachowanie plików, aktywacja kluczem
    2. Czy jest możliwość zachowania plików? Jeśli tak to proszę o dwa sposoby (z zachowaniem i czysty system)
    3. Jak krok po kroku przeinstalować system? Chcę to zrobić za pomocą pendrive'a.
    4. I o co chodzi z aktywacją za pomocą klucza, muszę mieć ten klucz czy już go może gdzieś mam?
    Z góry dziękuje za pomoc
  • REKLAMA
  • #2 19696956
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10442
    1. Jest mozliwe.
    2. Jak zrobisz kopie na innym nosniku, inaczej wszystko stracisz.
    3. Utworz nosnik z W7 i zainstaluj, wczesniej z poziomu instalatora mozesz usunac partycje na ktorej masz teraz W7 32bit i utworzy nowa dla 64bit.
    4. Muisz miec klucz dla W7 64bit, bez tego nie aktywujesz.
  • REKLAMA
  • #3 19696966
    DJCheester
    Poziom 28  
    Ocena: 954
    Witam.