logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki odkurzacz pionowy wybrać do paneli i płytek? Samsung Jet 90 Premium VS20R9048T3 czy inny?

air40 26 Paź 2022 16:17 4185 8
REKLAMA
  • #1 20254052
    air40
    Poziom 4  
    Ocena: 21
    Witam, postanowiłem kupić odkurzacz . Byłem w sklepie jednak wybór jest ogromny, a nie chce kupić jakiegoś pierwszego lepszego bubla. Sprzedawca doradził mi, iż najlepszym dla mnie wyborem (same panele drewniane+ płytki łazienka oraz kuchnia brak dywanów) będzie odkurzacz pionowy. Jestem zielony w temacie czy mógłby ktoś polecić jakiś dobry odkurzacz ? Zależy mi aby miał dobrą moc ssania oraz funkcje mycia. Budżet do 2.5k. Myślałem nad Samsung Jet 90 premium VS20R9048T3, jednak podobno po gwarancji baterie siadają (nowa 800 zl)
  • REKLAMA
  • #2 20254060
    LightOfWinter
    Poziom 38  
    Ocena: 918
    Witam

Jeśli chcesz mieć urządzenie ze sporą mocą kup Karcher-a, takiego warsztatowego.
    Co rozumiesz przez funkcję mycia ? Odkurzacz z filtrem wodnym czy odkurzacz piorący ?
    Jeśli piorący to dalej Karcher.

Jak nie masz dywanów zastanowił bym się nad odkurzaczem autonomicznym. Włączasz i masz spokój, choć taki nie ciągnie bardzo mocno i w rogach/ zakamarkach trzeba poprawić.
  • REKLAMA
  • #3 20254933
    air40
    Poziom 4  
    Z myciem chodzi mi o to że wlewam do środka detergent i myje końcówka mopującą. Myślałem nad irobotem itp lecz popytałem wśród znajomych i wcale tak kolorowo z tym nie jest. Często trzeba poprawiać po nich, gubią się itd
  • #4 20255006
    LightOfWinter
    Poziom 38  
    Żeby taki robot się nie gubił powinien być wyposażony w LIDAR (taki czujnik laserowy pozwalający mapować pomieszczenie). Co do mopowania nie oczekiwał bym cudów ponieważ to małe urządzenia - powiedział bym że to raczej przetarcie wilgotną szmatką niż mopowanie.
  • #5 20255195
    air40
    Poziom 4