logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Sterowanie 3 silnikami tartaku (5,5 kW, 0,75 kW, 0,75 kW) za pomocą falownika - pamięć, opcje

Pawissx 27 Gru 2022 19:06 876 20
  • #1 20354548
    Pawissx
    Poziom 4  
    Witam, tak jestem elektrykiem ale wchodząc w zakres automatyki mam do was pytanko.
    Czy falownikiem z załączonych zdjęć mogę wysterowac 3 silniki?
    Chodzi mi sterowanie tartakiem.
    Mam silnik 5,5 kw napęd piły, silnik 0,75kw napęd posuwu (tartak do przodu i tyłu), silnik 0,75kw podnoszenie pily Góra dół
    . Silnik 5,5 gwiazda trójkąt 3f a pozostałe 3 fazowe, uzwojenie bodajże w gwiazdę, nie pamiętam.
    Dotej pory mam sterowanie na stycznikach i przekaznikach z przyciskami oraz tytułowy falownik do zmiany obrotów silnika 0,75kw (posuw tartaku przód i tył)
    Czy przerabiając instalację mogę pozbyć się styczników do każdego silnika z osobno na rzecz zaprogramowania owego falownika na sterowanie każdego z silników?
    Czy ma ten falownika pamięć żeby miał zapisane programy np miękkiego startu silnika 5,5kw, regulacji obrotów silnika posuwu tartaku oraz podnoszenie i opuszczanie piły?
    Zdjęcia w załączniku i dzięki za podpowiedzi 🖐️🖐️
    Sterowanie 3 silnikami tartaku (5,5 kW, 0,75 kW, 0,75 kW) za pomocą falownika - pamięć, opcje

Sterowanie 3 silnikami tartaku (5,5 kW, 0,75 kW, 0,75 kW) za pomocą falownika - pamięć, opcje Sterowanie 3 silnikami tartaku (5,5 kW, 0,75 kW, 0,75 kW) za pomocą falownika - pamięć, opcje Sterowanie 3 silnikami tartaku (5,5 kW, 0,75 kW, 0,75 kW) za pomocą falownika - pamięć, opcje
  • #2 20354588
    trojan 12
    Poziom 40  
    Ocena: 1105
    Kolega naprawdę nie ma co robić.
    Do podnoszenia i opuszczania piły jest podzielnica elektroniczna i wystarczy ustawić grubość deski i sama doda sobie naddatek na grubość piły taśmowej.