logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Wymiana starego gniazda przyczepy kempingowej na żeńskie - czy to możliwe?

gizerby 02 Wrz 2023 18:18 846 14
REKLAMA
  • #1 20718911
    gizerby
    Poziom 3  
    Witam,
    Proszę o poradę.
    Posiadam gniazdo starego typu tzw męskie z wychodzącymi bolcami a w zasadzie wyglądające jak wtyczka zlokalizowane na zewnętrznej ścianie przyczepy kempingowej. Służy ono do zasilania środka.
    W związku z tym, że nie można go już dostać w necie znalazłem takie samo z tym, że z żeńskim wejściem.
    Proszę o odpowiedź czy to jest jakaś różnica l, czy mogę zamontować wzamian tego i czy służyło będzie jakoś odbiornik pradu dla przyczepy.
    Dołączam zdjęcia poglądowe tego co mam i co jest dostępne w necie.
    Proszę o odpowiedź. Nie znam się zupełnie.

Gniazdo zewnętrzne 230V z klapką ochronną w kolorze kremowym. Gniazdo przyłączeniowe do przyczepy z bolcami 230V z zamkniętą klapką.
  • REKLAMA
  • #2 20718943
    stanislaw1954
    Poziom 43  
    Ocena: 4607
    Gniazdo przyłączeniowe zabudowane na przyczepie powinno być takie, jak na ostatnim zdjęciu. to znaczy z kołkami(bolcami) na zewnątrz, po to, by przychodząc ze zwykłym przedłużaczem, który ma wtyki wewnętrzne, czyli żeńskie można było się wpiąć bezpiecznie do gniazda zabudowanego w przyczepie.
  • REKLAMA
  • #3 20719018
    gizerby
    Poziom 3  
    Nie bardzo o to mi chodzi. Interesuje mnie czy gniazdo żeńskie lub męskie zamontowane w miejsce aktualnego które muszę wymienić z powodu uszkodzenia będzie spełniało swoją funkcję, tzn czy będzie przekazywało prąd do środka przyczepy, a więc będzie przyjmowało prąd a nie oddawało. Mam nadzieję, że trochę naprowadzilem o co chodzi.

Dodano po 3 [minuty]: