logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Układ iteracyjny do wykrywania ciągu 101 na 16 wejściach

barte_k0 26 Maj 2025 16:15 606 8
REKLAMA
  • #1 21560812
    barte_k0
    Poziom 2  
    Hej wszystkim,
    jestem dość zielony, jeśli chodzi o technikę cyfrową, dlatego potrzebuję pomocy. Mam do zaprojektowania układ iteracyjny wykrywający ciąg 101 na trzech sąsiednich spośród 16 wejść. Wykonałem projekt (Układ iteracyjny do wykrywania ciągu 101 na 16 wejściachukład.jpg (1.09 MB)Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.), jednak mam wątpliwości, czy jest on poprawny na to konkretne stanowisko (Układ iteracyjny do wykrywania ciągu 101 na 16 wejściachstanowi...png (1.74 MB)Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.). Mianowicie każdy blok przyjmuje 2 osobne bity wejścia, a w projekcie mam przewidziany tylko jeden. Nie wiem, czy muszę to przeprojektować, traktując wejście jako dwubitowe, czy mogę jakoś podziałać z buforem, zachowując oryginalny projekt.
    Będę wdzięczny za pomoc
    AI: Mógłbyś opisać dokładniej, jak wygląda stanowisko i jak są podłączone te 16 wejść – czy są to wejścia równoległe, szeregowe, czy może jakoś inaczej?
    Stanowisko widoczne w załącznikach
    AI: Czy możesz napisać, jak dokładnie wygląda Twój obecny projekt – np. jak są zorganizowane wejścia, czy masz już jakieś bufory, jak realizujesz wykrywanie ciągu 101?
    Cały projekt w załączniku
    Załączniki:
    • stanowisko2.png (929.79 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 21560840
    maciej_333
    Poziom 38  
    Ocena: 1607