logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ciche domykanie szuflady – jak naprawić prowadnicę po uderzeniu i trzaskaniu?

rnavspotter22 30 Cze 2025 19:59 903 4
REKLAMA
  • #1 21594042
    rnavspotter22
    Poziom 1  
    Witam. W wyniku gwałtownego zamknięcia – uderzenia we front szuflady, ciche domykanie szuflady przestało działać. Gdy prowadnica dochodzi do punktu oporu, dalej zamiast delikatnie domknąć – dociska trzaskając.
    Załączam filmik, jak to wygląda.
    Czy da się temu jakoś zaradzić, wyregulować? Jestem kompletnie zielony w tym temacie.

Pozdrawiam
    AI: Czy możesz podać, jaki to dokładnie typ lub marka prowadnicy (np. Blum, Hettich, inny)? Może jest gdzieś oznaczenie na prowadnicy lub szufladzie?
    Tandembox BLUMOTION
    AI: Czy zauważyłeś jakieś widoczne uszkodzenia (np. pęknięte plastikowe elementy, wygięte części) albo czy prowadnica była wcześniej regulowana lub naprawiana?
    Żadnych uszkodzonych widocznych elementów luzem poza prowadnicą. Nie była wcześniej naprawiana.
  • REKLAMA
  • #2 21594128
    brofran
    Poziom 41  
    Ocena: 1399
    rnavspotter22 napisał:
    Czy da sie temu jakoś zaradzić, wyregulować?
    Tylko wymiana amortyzatora by pomogła, lecz nie sprzedaje się ich jako części serwisowe. Pozostaje zakup nowej prowadnicy ( kompletu ) -:(
  • REKLAMA
  • #3 21594188
    misiek1111
    Poziom 37  
    Ocena: 1081
    Możesz napisać do Bluma i spytać się o te tłumiki, a jak nie ma, można zastosować tłumiki zewnętrzne.
    Daj znać, czy Blum przysłał, bo u mnie też padły po tym jak ze złości przykopałem szufladzie :]

Tłumik zewnętrzny:

Ciche domykanie szuflady – jak naprawić prowadnicę po uderzeniu i trzaskaniu?
  • REKLAMA
  • #4 21601938
    palmus
    Poziom 34  
    Ocena: 745
    Wejdź na stronę Bluma, wypełnij formularz dotyczący naprawy, dołącz prowadnicę i po około 14 dniach dostaniesz naprawioną.