logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Fnirsi 2C53T vs. ZOYI ZT-703S – który oscyloskop wybrać?

matx2356 10 Paź 2025 21:54 3114 21
REKLAMA
  • #1 21716453
    matx2356
    Poziom 2  
    Ocena: 2
    Zastanawiam się nad kupnem oscyloskopu 2-kanałowego z multimetrem. Elektroniką zajmuję się amatorsko i to będzie pierwszy mój styk z oscyloskopem, i się zastanawiam nad Fnirsi 2C53T lub Zoyi ZT-703S. Oba oscyloskopy mają podobne parametry, min. pasmo przenoszenia 50 MHz, i oba mają generatory funkcyjne. Tylko z Fnirsi jest problem z aktualizacją oprogramowania; w Zoyi nie ma takiego problemu. Fnirsi podobno ma lepszy generator funkcyjny i możliwość podłączenia termopary do mierzenia temperatury. I mam dylemat, co wybrać spośród tych dwóch oscyloskopów, nie znam się dość dobrze na parametrach oscyloskopów, więc prosiłbym o poradę.
  • REKLAMA
  • #3 21716928
    matx2356
    Poziom 2  
    Tak, widziałem wcześniej ten temat, ale jakoś w tym temacie nikt nie opisał w szczegółach parametrów Fnirsi 2C53T tylko Zoyi Z703S, a mi chodziło o to, czy ktoś ma doświadczenie z obydwoma oscyloskopami
  • #5 21720503
    matx2356
    Poziom 2  
    Właśnie o Zoyi jest pełno opinii w polskim YouTube, ale o Fnirsi niewiele, i chodziło mi o to, czy ktoś miał styk z jednym i drugim oscyloskopem i który oscyloskop ma lepsze parametry?
  • REKLAMA
  • #6 21720608
    zdzisiek1979
    Poziom 39  
    Ocena: 1249
    50MHz naprawdę ? chętnie wziął bym na katorgę jednego i drugiego i sprawdził te 50MHz.

Szukaj używanego rigola siglenta ew owona czy hantek. Lepiej zainwestujesz kasę.

Do czego go potrzebujesz?
  • #7 21720615
    matx2356
    Poziom 2  
    To będzie mój pierwszy styk z oscyloskopem, więc bardziej szukam sprzętu do nauki.
  • REKLAMA
  • #8 21720629
    zdzisiek1979
    Poziom 39  
    Dużo cię to nie nauczy.

I chyba dużo na tym nie zobaczysz.