logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

"Czujnik ciepla i swiatła" na AVR - poczatkujacy.

Black007_pl 28 Mar 2006 12:14 3448 9
REKLAMA
  • #1 2466605
    Black007_pl
    Poziom 11  
    Witam.
    Jest to chyba drugi mój post na tym forum.
    Jestem początkujący w mikroinformatyce, mimo, że mam za sobą jeden semestr tego przedmiotu na politechnice, to i tak mam dwie lewe ręcę do tego, niestety. Podjąłem się projektu na zaliczenie, który to projekt ma spełniać takie założenia:

Ma to być "pudełeczko" na baterie, stojące sobie na półce i wyświetlające temperaturę, oraz natężenie światła w miejscu, gdzie stoi - natchnieniem był dla mnie budzik mojej dziewczyny z wbudowanym weń termometrem. Urządzenie takie uważam, że przydałoby mi się, gdyż pracuję w domu, oraz interesuję się także psychiatrią i ergonomią to wiem, że warunki takie, jak odpowiednia temperatura, oraz natężenie światła są dość ważne dla wydajności człowieka. - tyle jeśli chodzi o wprowadzenie, co to ma być i czemu to robię.

Chciałbym prosić kogoś bardziej doświadczonego, żeby pomógł mi to zaprojektować, powiedział jakie części kupić itd. Bo nigdy w zyciu nie trzymalem w rece lutownicy.

Nie chodzi mi o to, żebo ktoś za mnie to zrobił, chcę się tego nauczyć jednak na mojej uczelni (nie oczerniając nikogo) nie mogę liczyć na pomoc ze strony prowadzących.

Mam program Eagle z CadSoftu, w którym chcialbym to projektowac. Chyba, ze ktos zna lepszy. Jesli ktos ma czas i ochote, to z przyjemnoscia sie od niego troche naucze, moze jesli tylko ktoś pomoze mi na poczatku, to potem będę w tym śmigał.... mam taką nadzieję.

Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 2470563
    _jta_
    Specjalista elektronik
    Ocena: 4248
    Jedno z możliwych podejść do pomiaru temperatury, to kupić za około 10zł miernik cyfrowy, i do niego podłączyć